P4SHA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm arkadaşlara söyliyorum kardeş 1 konu açarsın 2 açarsın açılmış konuya yorumunu yazarsın nedir bu forumu radore çöplüğüne çevirdiniz,

Radore yine gitti,Radore Down,Yeter artık yok şu yok bu nedir bu yaptığınız sürekli aynı sorunu yaşıyorsanız ya firmanızı degiştirin yada tier3 geçin ne bu böyle sürekli.
Anladık mesaj kasıyorsunda yanlış yerde kasıyorsun, ha birde yaşınız kaç bilmiyorum ama muhtemelen çocuğum yaşındasınız yani kardeş olmamız imkansız. (Tabi 35 yaşında değilseniz.)

Dipnot: Ben Tier 3 teyim hiç bir şey değişmiyor.

Erişimi olanlar full yedeklerini alsınlar, geçen seferki kesintide mysql tarafında çok büyük veri kaybı yaşadım. Tekrarı olması olası. Dikaktli olun.