Geçmiş olsun tüm arkadaşlara , ancak merak ediyorum sebep nedir ? Sebep sonuç ilişkisi neden önemsenmiyor ? Elektrik gittiyse neden daha fazla jeneratör ya da besleyici koyulmuyor ?