İlla 6 sında yatıyor diyede bişey yok 6 sı 7 si 8 i değişiyor ama hiç 3 ünde yattıgını görmedim.
hatta bu ay 07/01/2014 yatıyor.
Bugün İlk Paraları Çekiyoruz
31
●2.185
- 03-01-2014, 13:02:59Hocam 3'ü denilmesinin sebebi ilk defa kredi veya burs alacak öğrenciler içindir.. Yoksa şubat ödemeleri ayın 7'sinde olacaktır ve 7 si olarak devam edecektir ödemeler.. İlk defa alınıyor diye 3'ünde yatırılıyor bu ay.CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2014, 13:21:03O zaman bu yeni bir uygulama ben ilk ödememi 8 inde almıştım.Farukaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2014, 11:19:02Şuan alabiliyor muyuz kartsiz kimlikle.Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 06-01-2014, 19:02:07Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alırsın ama bankanın içinden çekmen gerek.
Ayrıca yeni banka kartlarında avans hesap mevcut
her ayın 6 sı gece 00:01 de yatar hesabınıza hiç aksadığınıda görmedim
- 06-01-2014, 19:24:03hocam çoktan çektim bile bitti paaraeren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca bankanın içinden çekmedika tmden çektik kartımızla.

ayrıca bankanın içinden çekmedika tmden çektik kartımızla.