• 28-08-2013, 16:15:11
    Üyeliği durduruldu
    birwebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her hafta sonraki haftaya atıyorsunuz. sürekli yakında muhabbeti artık gına getirdi. İyi niyet nereye kadar .....

    insanların hem emekleri hem de paraları boşa gitti. Tekrar söylüyorum hem para iademi talep ediyorum.

    Ha şikayet konusunu da açmayacağımı söylüyorum. Çünkü r10 da bu işler pek işe yaramaz. Kaçıncı kez aynı hikaye oldu..

    Vicdanınız buna müsade ediyorsa sorun yok. Ama ben hakkımı helal etmiyorum. Bilginiz olsun..
    5 ay kullanıp para iadesi isteyemezsiniz, konuda bu detayı yazdım. Bu cuma botu vereceğimi de belirttim. Bence olayı bu kadar sertleştirmeye gerek yok.
  • 28-08-2013, 17:57:22
    Üyeliği durduruldu
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 ay kullanıp para iadesi isteyemezsiniz, konuda bu detayı yazdım. Bu cuma botu vereceğimi de belirttim. Bence olayı bu kadar sertleştirmeye gerek yok.
    siz bu botu satarken süresiz demişsiniz. açtığınız konu da var bakın. daha 5. ayında bu haldesiniz. 5 yıl sonra ne olacak ?

    Olayı sertleştiren sizmisiniz yoksa bizmi ?
  • 28-08-2013, 18:43:02
    Üyeliği durduruldu
    Bu cuma vereceğini söylüyor. Uzatmanın manası yok .
  • 30-08-2013, 14:03:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün kullanabilirz umarım Commention. Beklemedeyiz..
  • 30-08-2013, 14:21:20
    Üyeliği durduruldu
    MyDooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün kullanabilirz umarım Commention. Beklemedeyiz..
    Hocam paylaştım işte tam dediğim saatte 12'de, konuyu kontrol etmediniz mi?
  • 30-08-2013, 15:19:13
    Hocam herkes indirebiliyor sanırım.Ücretsizmi artık?
  • 30-08-2013, 15:32:36
    Üyeliği durduruldu
    taytaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herkes indirebiliyor sanırım.Ücretsizmi artık?
    Hayır ücretsiz değil, epostaları kontrol ediyorum.

    - Dosyaların içerisinde eski sisteminde(bootstrap) kodları var, normalde 20 tane imleme sitesi söz konusu fakat linux hostlara uyarlanmış versiyonunda sadece 8 tane pligg sitesi çalışabiliyor. Adam akıllı pligg siteleri için şu konu referans alınmıştır. Önerilere her zaman açığım zaten kodda açık kaynak. Yani tek bir fonksiyon var istediğiniz kadar pligg sitesi ekleyebilirsiniz.

    - Linux üzerinde casperjs yazılımını çalıştırabilen olursa 20 hatta daha fazla imleme sitesine atabilen bot yazmıştım onu verebilirim.

    - Sistem gayet basit ve anlaşılır kodlandı, yardım ve destek için buradayım. Geliştirme devam ediyor. Bugün söz verdiğim saatte kaynak kodlarını teslim ettim diye durmak yok.

    - Dün akşam denediğim sitenin bir konusu baya hızlı index aldı.

    - Son olarak satış söz konusu değildir, öncelikle sistem test edilir herkes tarafından onaylanır, buglar giderilir, ardından piyasaya sürülebilir.

    Herkese iyi çalışmalar.
  • 30-08-2013, 16:23:03
    indiriyorum teşekkürler
  • 30-08-2013, 20:31:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır ücretsiz değil, epostaları kontrol ediyorum.

    - Dosyaların içerisinde eski sisteminde(bootstrap) kodları var, normalde 20 tane imleme sitesi söz konusu fakat linux hostlara uyarlanmış versiyonunda sadece 8 tane pligg sitesi çalışabiliyor. Adam akıllı pligg siteleri için şu konu referans alınmıştır. Önerilere her zaman açığım zaten kodda açık kaynak. Yani tek bir fonksiyon var istediğiniz kadar pligg sitesi ekleyebilirsiniz.

    - Linux üzerinde casperjs yazılımını çalıştırabilen olursa 20 hatta daha fazla imleme sitesine atabilen bot yazmıştım onu verebilirim.

    - Sistem gayet basit ve anlaşılır kodlandı, yardım ve destek için buradayım. Geliştirme devam ediyor. Bugün söz verdiğim saatte kaynak kodlarını teslim ettim diye durmak yok.

    - Dün akşam denediğim sitenin bir konusu baya hızlı index aldı.

    - Son olarak satış söz konusu değildir, öncelikle sistem test edilir herkes tarafından onaylanır, buglar giderilir, ardından piyasaya sürülebilir.

    Herkese iyi çalışmalar.
    hocam bütün yapmam gerekenleri yaptım, ancak başlık etiketler ve açıklama hanelerine yazı yazamıyorum sadece url alanına giriş yapabiliyorum ayrıca hiç bir atış yapmadı, fatal error gibi bir sürü hata yazıları çıkıyor.