• 05-08-2013, 01:25:14
    İnşallah açılır kısa sürede bende bekliyorum
  • 05-08-2013, 04:51:29
    hocam üyelik şifrem ve giriş kodu silmiştim site çökünce napabilirim
  • 05-08-2013, 05:14:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hele bi açsın da onlar halledilir diye düşünüyorum
  • 08-08-2013, 04:46:07
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Botla ilgileniyorum, server üzerinde çalışmalar devam ediyor. 2 Ağustos'a yetiştiremedim fakat bugün yarın açılır son ayarlamaları yapıyorum artık. Ayrıca imleme listesi arttırıldı. Sadece pligglere değil, bilinen imleme sitelerine de atıyor. folkd.com gibi mesela...

    Bana istediğiniz zamana ulaşabilirsiniz, telefon numaram 0554 578 78 55

    İyi çalışmalar
    Hocam durum nedir acaba, bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 08-08-2013, 05:22:27
    Ne zaman açılacak bu sistem. Bu arada Hayırlı Bayramlar R10 ailesi

    Nexus 4 cihazımdan gönderildi
  • 08-08-2013, 08:36:29
    Üyeliği durduruldu
    Hocam uzun zamandır kullanmıyorum. Giriş bilgilerimi yeniden gönderebilir misin?
    tüm r10un ramazan bayramı kutlu olsun.
  • 08-08-2013, 15:12:22
    Üyeliği durduruldu
    VDS kurulumunu bekliyorum arkadaşlar, sistem başladığı anda kullanıcı bilgilerinizi tek tek yollayacağım.

    Bu arada tüm r10'nun Ramazan Bayramı kutlu olsun...
  • 08-08-2013, 16:01:20
    Üyeliği durduruldu
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VDS kurulumunu bekliyorum arkadaşlar, sistem başladığı anda kullanıcı bilgilerinizi tek tek yollayacağım.

    Bu arada tüm r10'nun Ramazan Bayramı kutlu olsun...
    Bugüne yetişecek mi hocam ? Hayırlı bayramlar.
  • 08-08-2013, 16:03:23
    Üyeliği durduruldu
    Coldcrafting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne yetişecek mi hocam ? Hayırlı bayramlar.
    guzelhostingden aldım, vdsyi mesajda attım kurulum yaptıklarını söyledi, onlar kurulumu bitirdikten sonra bende bir kurulum yapıp testlerimi yapacağım. bugün yetişir mi bilemiyorum, yetişirse çok iyi olur.