commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDS kurulumunu bekliyorum arkadaşlar, sistem başladığı anda kullanıcı bilgilerinizi tek tek yollayacağım.

Bu arada tüm r10'nun Ramazan Bayramı kutlu olsun...
Bugüne yetişecek mi hocam ? Hayırlı bayramlar.