Alıntımda yazan multi üyelik yazısıda kalkmış. İlginç demek ki yönetim incelemiş hesabı multi değilmiş. Bunun üzerine söz söylemek doğru olmaz. Hayırlısı olsun bakalım.
Cem ile Multi üyelik değiliz, benim arkadaşım olur, ve konuda telefonu yazıyor keşke arasaydınız. Kendisi arayan herkese durumu düzelteceğini söylemiş. r10'u aradım; mail attım ancak ban konusunda ilgilenmediler. . En kısa zamanda mağduriyetiniz giderilecek ve daha önceden satın alan herkese ücretsiz bir şekilde script gönderilecektir.
İstekleriniz varsa mesajımı alıntılayıp yazabilirsiniz. Ayrıca arkadaşın banı kalksa ne güzel olacak,
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:51:40 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:55 --
http://curvetag.com/bootstrap/
yeni adres