• 24-07-2013, 11:49:26
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22-04-2013 Tarihinde Banlandi | Sebep: pan_river - multi üyelik | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970
    Arkadaşlar Anlamadığım Madem Multi Üyelikten Ban Yedi Neden pan_river
    Halen Banlanmamış Multi Üyelikse Eğer
  • 24-07-2013, 13:43:26
    cengizx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Anlamadığım Madem Multi Üyelikten Ban Yedi Neden pan_river
    Halen Banlanmamış Multi Üyelikse Eğer
    Alıntımda yazan multi üyelik yazısıda kalkmış. İlginç demek ki yönetim incelemiş hesabı multi değilmiş. Bunun üzerine söz söylemek doğru olmaz. Hayırlısı olsun bakalım.
  • 24-07-2013, 16:52:24
    Aslında şu alım satım işleri faturasız olmasa, izin verilmese en azından elimizde bir belge olmuş olur.Bu şekilde ne çıkarsa bahtımıza deyip alıyoruz. 3 gün sonra ne olacağı belli değil.
  • 24-07-2013, 19:51:40
    Üyeliği durduruldu
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntımda yazan multi üyelik yazısıda kalkmış. İlginç demek ki yönetim incelemiş hesabı multi değilmiş. Bunun üzerine söz söylemek doğru olmaz. Hayırlısı olsun bakalım.
    Cem ile Multi üyelik değiliz, benim arkadaşım olur, ve konuda telefonu yazıyor keşke arasaydınız. Kendisi arayan herkese durumu düzelteceğini söylemiş. r10'u aradım; mail attım ancak ban konusunda ilgilenmediler. . En kısa zamanda mağduriyetiniz giderilecek ve daha önceden satın alan herkese ücretsiz bir şekilde script gönderilecektir.

    İstekleriniz varsa mesajımı alıntılayıp yazabilirsiniz. Ayrıca arkadaşın banı kalksa ne güzel olacak,

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:51:40 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:55 --

    http://curvetag.com/bootstrap/

    yeni adres
  • 24-07-2013, 20:03:59
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem ile Multi üyelik değiliz, benim arkadaşım olur, ve konuda telefonu yazıyor keşke arasaydınız. Kendisi arayan herkese durumu düzelteceğini söylemiş. r10'u aradım; mail attım ancak ban konusunda ilgilenmediler. . En kısa zamanda mağduriyetiniz giderilecek ve daha önceden satın alan herkese ücretsiz bir şekilde script gönderilecektir.

    İstekleriniz varsa mesajımı alıntılayıp yazabilirsiniz. Ayrıca arkadaşın banı kalksa ne güzel olacak,

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:51:40 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:55 --

    http://curvetag.com/bootstrap/

    yeni adres

    merhabalar hocam. ben giriş yapmaya deniyorum ama boyle bir kullanıcı yok diyor

    kayıt adresim
    kanalim20@hotmail.com
  • 24-07-2013, 20:07:30
    Arkadaşlar. Cem kardeş ile az önce telefonda görüştüm.Yeni adreste sistemin aktif olarak devam edeceğini ve şu anda SQL aktarımının sürdüğünü söyledi..Oldukça iyi niyetli bir arkadaş.İnanıyorum ki en kısa sürede yeni site tekrar aktif olacak.Ayrıca yaşanan bu mağduriyetten dolayı da extra özellikler ekleyeceğini de belirtti.
    iyi niyetli olduğuna tamamen inanıyorum.Biraz daha sabır ve hoşgörü lütfen...

    Not: Ayrıca R10.net yönetimine de ulaşmaya çalışıyor.Ban hakkında.

    http://curvetag.com/bootstrap/index.php
  • 24-07-2013, 20:08:14
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem ile Multi üyelik değiliz, benim arkadaşım olur, ve konuda telefonu yazıyor keşke arasaydınız. Kendisi arayan herkese durumu düzelteceğini söylemiş. r10'u aradım; mail attım ancak ban konusunda ilgilenmediler. . En kısa zamanda mağduriyetiniz giderilecek ve daha önceden satın alan herkese ücretsiz bir şekilde script gönderilecektir.

    İstekleriniz varsa mesajımı alıntılayıp yazabilirsiniz. Ayrıca arkadaşın banı kalksa ne güzel olacak,

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:51:40 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:55 --

    http://curvetag.com/bootstrap/

    yeni adres
    böyle bir kullanıcı yok diyor.
  • 24-07-2013, 20:11:38
    Benim üyeliğimde yok gözüküyor ama sql aktarımı sürdüğüne göre bir süre sonra tüm kullanıcılar eklenecektir.
  • 25-07-2013, 04:28:10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merakla Bekliyoruz