• 02-06-2013, 15:58:38
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşın skypesi yada başka iletişim aracı yok mu?
  • 03-06-2013, 12:49:44
    skype: commention
  • 27-06-2013, 17:38:42
    ee şimdi noldu bu konu? verdiğimiz paralar batmış mı oldu? son durum nedir haber alan varmı?
  • 27-06-2013, 17:41:41
    Oferta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam banlı hocam neden banlanmış acaba? gold üyelerden biri söyleyebilir mi.
    22-04-2013 Tarihinde Banlandi | Sebep: pan_river - multi üyelik | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970
  • 27-06-2013, 18:33:22
    bu sistemi artık unutun arkadaşlar skype den kaç sever yazdım cevap vermiyor konu sahibi
  • 27-06-2013, 18:59:32
    Üyeliği durduruldu
    Yine ayni terane r10 dan milleti carpip kaciyorlar
  • 13-07-2013, 19:53:15
    yazık gerçekten onca verilen paralar. var nasıl yapıyorlar bunu anlamıyorum ya kul hakkı yemek bu kadar basitmi bu insanlar için?
    yaw arkadaş ben kul hakkı yiyeceğim diye her ticaretimde ve konusmamda muhabbetimde dikkat ederim. cok sukur
    ama bu adamlar zevk duyuyor diğer tarafı hiç düşünmüyormu bu insanlar anlamıyorum.
  • 24-07-2013, 08:23:35
    verdiğim para haram zıkkım olsun bu tür insanlar r10 da çoğaldı birdaha kurumsal olmayan hiçbiryerlr sözleşmesiz iş yapmayacağım. Allah bu dünyada çıkartsın inş. yeterda!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 24-07-2013, 09:59:01
    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiğim para haram zıkkım olsun bu tür insanlar r10 da çoğaldı birdaha kurumsal olmayan hiçbiryerlr sözleşmesiz iş yapmayacağım. Allah bu dünyada çıkartsın inş. yeterda!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    satın alan kişilere sistemi göndersin kendi hostumuza kurup kendimiz yapalım. yazık günah ramazan ramazan bu kadar kişinin ahını almak insanı öldürür valla