On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verdiğim para haram zıkkım olsun bu tür insanlar r10 da çoğaldı birdaha kurumsal olmayan hiçbiryerlr sözleşmesiz iş yapmayacağım. Allah bu dünyada çıkartsın inş. yeterda!


Sent from my iPhone using Tapatalk
satın alan kişilere sistemi göndersin kendi hostumuza kurup kendimiz yapalım. yazık günah ramazan ramazan bu kadar kişinin ahını almak insanı öldürür valla