yazık gerçekten onca verilen paralar. var nasıl yapıyorlar bunu anlamıyorum ya kul hakkı yemek bu kadar basitmi bu insanlar için?
yaw arkadaş ben kul hakkı yiyeceğim diye her ticaretimde ve konusmamda muhabbetimde dikkat ederim. cok sukur
ama bu adamlar zevk duyuyor diğer tarafı hiç düşünmüyormu bu insanlar anlamıyorum.