verdiğim para haram zıkkım olsun bu tür insanlar r10 da çoğaldı birdaha kurumsal olmayan hiçbiryerlr sözleşmesiz iş yapmayacağım. Allah bu dünyada çıkartsın inş. yeterda!


Sent from my iPhone using Tapatalk