• 21-08-2013, 23:04:41
    Üyeliği durduruldu
    Bekliyoruz hala İnşallah kısa zamanda biter :/
  • 22-08-2013, 13:56:39
    Üyeliği durduruldu
    mesajım bulunsun.
  • 22-08-2013, 17:23:09
    sistem aktif olunca haber verirseniz sevinirim
  • 23-08-2013, 14:14:37
    Aynı şekilde beklemedeyiz. Bu arada sistemi kullanıp ne kadar fayda gördünüz ? Ve ne şekilde kullandınız ? Örneğin siteye içeriği ekledikten hemen sonra rs den mi çektirdiniz gibi. Kullanan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
  • 23-08-2013, 14:43:34
    Üyeliği durduruldu
    Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde beklemedeyiz. Bu arada sistemi kullanıp ne kadar fayda gördünüz ? Ve ne şekilde kullandınız ? Örneğin siteye içeriği ekledikten hemen sonra rs den mi çektirdiniz gibi. Kullanan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
    Siteye konu ekledikten sonra kullandım anında index aldı ve taglarım ve sayfa ilk sıraya geldi.
  • 23-08-2013, 14:59:45
    Coldcrafting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye konu ekledikten sonra kullandım anında index aldı ve taglarım ve sayfa ilk sıraya geldi.
    Bilgilendirme için teşekkür ediyorum. Bende bu şekilde yapıyordum siteme içerik ekler eklemez hemen sistemden imletiyordum, ancak sizinki gibi anında index aldırmadı. Sistemde madem bir şeyler düzenleniyor. Keşke belirli sayıda sitemizin rss sini otomatiğe bağlama olayını da eklese sisteme arkadaş.
  • 23-08-2013, 15:05:18
    Sistem kesin olarak geri açilacakmı arkaşlar ona göre takip edip satın alalım.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 23-08-2013, 15:06:34
    Üyeliği durduruldu
    Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirme için teşekkür ediyorum. Bende bu şekilde yapıyordum siteme içerik ekler eklemez hemen sistemden imletiyordum, ancak sizinki gibi anında index aldırmadı. Sistemde madem bir şeyler düzenleniyor. Keşke belirli sayıda sitemizin rss sini otomatiğe bağlama olayını da eklese sisteme arkadaş.
    Arkadaş ile dün görüştüm.Reel işlerinden dolayı vakit bulamıyormuş ama bu haftasonuna yetiştirmeye çalışacakmış yetişmez ise haftaiçi açıcağını söyledi.Captcha sistemiyle ilgileniyormuş..Önce bi sistem açılsın otomatiğe bağlama olayını söyleriz arkadaşa
  • 25-08-2013, 23:54:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne oldu bot hikaye oldu gibi geliyor bana...


    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi