Mükemmel İmleme Botu (Süresiz - 14.99 Dolar)
655
●43.559
- 28-08-2013, 03:13:09Üyeliği durdurulduçalışmayan botu kullanmayı nasıl başardın ?Coldcrafting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2013, 03:17:13Üyeliği durdurulduÇalıştığı zamanlarda..birwebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2013, 12:54:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yahu arkadaşlar ne kadar zamandır olacak olacak diye geçiştiriliyor. Tamam arkadaş iyi niyetli olabilir. Kişisel olarak baktığınızda kayıplar az olarak gözükebilir. Ancak arkadaş tarafından düşündüğünüzde bu programdan ötürü büyük bir gelir sağlamış gözüküyor. Mesajlara bakıldığında çok sayıda kişi satın almış.
Bugün/yarın dene dene ne kadar zaman geçmiş aradan farkında mısınız? Süresiz olarak anlaştığımız program çok da uzun bir süre yayında kalmadı, uzun süre faydalanamadık. Sizi bilemiyorum ancak ben mağdur kaldığımı düşünüyorum.
Özel işleri olabilir o konuda herhangi bir sözüm zaten olamaz. Ancak günde 1-2 saat kendinden feragat ederek sistemin tekrar aktif olabileceğini umuyorum. Haftalar/aylar alan bir çalışma mı ki bu kadar zamandır eksikler giderilemiyor.
Konu sahibinin durum hakkında kesin ve net bir bilgi vermesini rica ediyorum. Aksi takdirde mağduriyetimi ilgili kişilere bildirip, gerekenin yapılmasını rica edeceğim. - 28-08-2013, 13:14:20Bende katılıyorum size.Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin ve net bir tarih verilmeli! Arkadaş herkesi skype adresine yönlendiriyor ama ben skype dan detaylı bilgi almak istemiyorum! Hizmet zaten ortada, aktif olması kâfidir bizim için.
Tek mağdur olan ben değilim, benim önerim ile onlarca müşterim de satın aldı bu hizmeti ve ben onlara karşı kendimi sorumlu hissediyorum! - 28-08-2013, 14:17:54Üyeliği durdurulduskype den de çoğu zaman cevap vermiyor. Artık bu iş iyi niyeti çoktan aştı. Ben kendisinden para iadesi talep ediyorum.gunaycaliskan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KOnuya bakıyorsa eğer , paramı geri versin benim de bu bot geldi gelecek derdim sona ersin. - 28-08-2013, 15:13:38Üyeliği durdurulduYazacaklarımı maddeler halinde açık ve net şekilde yazıyorum.
- Bazı arkadaşlar sistemin eski source kodlarını istediler hemen verdim, onlarla görüşebilirsiniz, sizce iyi niyetli olmasam halen buraya gelip yazar ve kodları verir miydim?
- Para iadesi kesinlikle yapmayacağımı konuda yazdım, sadece mağduriyetinizi gidermek adına botu fazlasıyla özellikle beraber veriyorum ve yardımcı oluyorum.
- Büyük bir gelir sağlamamdan bahsetmişsiniz, 8 ay boyunca 60 lira değerindeki server parası ve captcha kırmak için harcanan para hiç hesaba katılmamış. Ben başta bunları göze alarak girdim, niyetim para kazanmak olsaydı daha farklı bir sistem izlerdim. Konunun başında neden bu kadar ucuz olduğunu soranlar bile olmuş, aylık falanda değil ücretler!
Amacım açık ve net herkese FAYDA sağlamak! Kendi işlerimden feragat etmeden şu an ki haline bile getiremezdim. *********** olsam bu konuyu da bırakır giderdim, ama inanın uğraşıyorum telefonlara cevap veriyorum, skype'dan gördüğüm zaman yazıyorum.
Mağdur olmanızı gayet iyi anlıyorum paranızı verdiniz hakkınızı arıyorsunuz ama geçen hafta arkadaşta yazmış konuya bu hafta içerisinde verilecek diye, bunları okumadan mı yazıyorsunuz yorumları bilmiyorum.
____________________________
Önümüzdeki Cuma günü yani 30 Ağustos 2013 günü saat 12'de botun indirilebilir linki ve kullanılabilir adresi r10 konusu üzerinden sunulacaktır.
Yukarıdaki durum sağlanmadığı taktirde, hukuki işlem başlatabilir, şikayet konusu açabilir veya herhangi bir hak talep edebilirsiniz.
Herkese iyi çalışmalar... - 28-08-2013, 15:49:39Üyeliği durdurulduher hafta sonraki haftaya atıyorsunuz. sürekli yakında muhabbeti artık gına getirdi. İyi niyet nereye kadar .....
insanların hem emekleri hem de paraları boşa gitti. Tekrar söylüyorum hem para iademi talep ediyorum.
Ha şikayet konusunu da açmayacağımı söylüyorum. Çünkü r10 da bu işler pek işe yaramaz. Kaçıncı kez aynı hikaye oldu..
Vicdanınız buna müsade ediyorsa sorun yok. Ama ben hakkımı helal etmiyorum. Bilginiz olsun..