Bende katılıyorum size.
Kesin ve net bir tarih verilmeli! Arkadaş herkesi skype adresine yönlendiriyor ama ben skype dan detaylı bilgi almak istemiyorum! Hizmet zaten ortada, aktif olması kâfidir bizim için.
Tek mağdur olan ben değilim, benim önerim ile onlarca müşterim de satın aldı bu hizmeti ve ben onlara karşı kendimi sorumlu hissediyorum!
skype den de çoğu zaman cevap vermiyor. Artık bu iş iyi niyeti çoktan aştı. Ben kendisinden para iadesi talep ediyorum.
KOnuya bakıyorsa eğer , paramı geri versin benim de bu bot geldi gelecek derdim sona ersin.