Yazacaklarımı maddeler halinde açık ve net şekilde yazıyorum.

- Bazı arkadaşlar sistemin eski source kodlarını istediler hemen verdim, onlarla görüşebilirsiniz, sizce iyi niyetli olmasam halen buraya gelip yazar ve kodları verir miydim?
- Para iadesi kesinlikle yapmayacağımı konuda yazdım, sadece mağduriyetinizi gidermek adına botu fazlasıyla özellikle beraber veriyorum ve yardımcı oluyorum.
- Büyük bir gelir sağlamamdan bahsetmişsiniz, 8 ay boyunca 60 lira değerindeki server parası ve captcha kırmak için harcanan para hiç hesaba katılmamış. Ben başta bunları göze alarak girdim, niyetim para kazanmak olsaydı daha farklı bir sistem izlerdim. Konunun başında neden bu kadar ucuz olduğunu soranlar bile olmuş, aylık falanda değil ücretler!

Amacım açık ve net herkese FAYDA sağlamak! Kendi işlerimden feragat etmeden şu an ki haline bile getiremezdim. *********** olsam bu konuyu da bırakır giderdim, ama inanın uğraşıyorum telefonlara cevap veriyorum, skype'dan gördüğüm zaman yazıyorum.

Mağdur olmanızı gayet iyi anlıyorum paranızı verdiniz hakkınızı arıyorsunuz ama geçen hafta arkadaşta yazmış konuya bu hafta içerisinde verilecek diye, bunları okumadan mı yazıyorsunuz yorumları bilmiyorum.


____________________________

Önümüzdeki Cuma günü yani 30 Ağustos 2013 günü saat 12'de botun indirilebilir linki ve kullanılabilir adresi r10 konusu üzerinden sunulacaktır.

Yukarıdaki durum sağlanmadığı taktirde, hukuki işlem başlatabilir, şikayet konusu açabilir veya herhangi bir hak talep edebilirsiniz.

Herkese iyi çalışmalar...