Aynı şekilde beklemedeyiz. Bu arada sistemi kullanıp ne kadar fayda gördünüz ? Ve ne şekilde kullandınız ? Örneğin siteye içeriği ekledikten hemen sonra rs den mi çektirdiniz gibi. Kullanan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.