pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cem ile Multi üyelik değiliz, benim arkadaşım olur, ve konuda telefonu yazıyor keşke arasaydınız. Kendisi arayan herkese durumu düzelteceğini söylemiş. r10'u aradım; mail attım ancak ban konusunda ilgilenmediler. . En kısa zamanda mağduriyetiniz giderilecek ve daha önceden satın alan herkese ücretsiz bir şekilde script gönderilecektir.

İstekleriniz varsa mesajımı alıntılayıp yazabilirsiniz. Ayrıca arkadaşın banı kalksa ne güzel olacak,

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:51:40 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:55 --

http://curvetag.com/bootstrap/

yeni adres

merhabalar hocam. ben giriş yapmaya deniyorum ama boyle bir kullanıcı yok diyor

kayıt adresim
kanalim20@hotmail.com