Cem ile Multi üyelik değiliz, benim arkadaşım olur, ve konuda telefonu yazıyor keşke arasaydınız. Kendisi arayan herkese durumu düzelteceğini söylemiş. r10'u aradım; mail attım ancak ban konusunda ilgilenmediler. . En kısa zamanda mağduriyetiniz giderilecek ve daha önceden satın alan herkese ücretsiz bir şekilde script gönderilecektir.
İstekleriniz varsa mesajımı alıntılayıp yazabilirsiniz. Ayrıca arkadaşın banı kalksa ne güzel olacak,
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:51:40 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:55 --
http://curvetag.com/bootstrap/
yeni adres
merhabalar hocam. ben giriş yapmaya deniyorum ama boyle bir kullanıcı yok diyor
kayıt adresim
kanalim20@hotmail.com