her hafta sonraki haftaya atıyorsunuz. sürekli yakında muhabbeti artık gına getirdi. İyi niyet nereye kadar .....
insanların hem emekleri hem de paraları boşa gitti. Tekrar söylüyorum hem para iademi talep ediyorum.
Ha şikayet konusunu da açmayacağımı söylüyorum. Çünkü r10 da bu işler pek işe yaramaz. Kaçıncı kez aynı hikaye oldu..
Vicdanınız buna müsade ediyorsa sorun yok. Ama ben hakkımı helal etmiyorum. Bilginiz olsun..
5 ay kullanıp para iadesi isteyemezsiniz, konuda bu detayı yazdım. Bu cuma botu vereceğimi de belirttim. Bence olayı bu kadar sertleştirmeye gerek yok.