commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 ay kullanıp para iadesi isteyemezsiniz, konuda bu detayı yazdım. Bu cuma botu vereceğimi de belirttim. Bence olayı bu kadar sertleştirmeye gerek yok.
siz bu botu satarken süresiz demişsiniz. açtığınız konu da var bakın. daha 5. ayında bu haldesiniz. 5 yıl sonra ne olacak ?

Olayı sertleştiren sizmisiniz yoksa bizmi ?