• 11-11-2012, 22:11:38
    #28
    hocam canlı demo alabilme şansımız varmı
  • 13-11-2012, 10:11:15
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşım o gösterdiğin sitenin sahibide benim tasarımcısıda benim kodlamasıda benim Bence artık uzatmaman gerekli diye düşünüyorum ..

    Eğer sitenin en altındaki Copyright bölümüne bakarsan site tasarımı ve host barındırma Ajans312 'ye aittir yazıyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:11:15 -->-> Daha önceki mesaj 10:02:13 --

    Hocam Demosunu akşam üstü tekrar konuya ekleyeceğim...
  • 13-11-2012, 11:50:12
    #30
    Üyeliği durduruldu
    joomlayı düzenleyip ben yaptım diyenlerden biri daha
  • 13-11-2012, 12:08:15
    #31
    ERFEBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    joomlayı düzenleyip ben yaptım diyenlerden biri daha
    Ben yaptım diye bir şey yazıyor mu orda ? Sistemde Joomla! altyapısı kullanılmış yazıyor değil mi ? En baştan beri konu açıklamasında Joomla! kullanıldığı yazıyor. Konuyu tam okumadıysanız lütfen saçma sapan yorumlarda yazmayınız..
  • 13-11-2012, 12:11:18
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Grafiker312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım o gösterdiğin sitenin sahibide benim tasarımcısıda benim kodlamasıda benim Bence artık uzatmaman gerekli diye düşünüyorum ..

    Eğer sitenin en altındaki Copyright bölümüne bakarsan site tasarımı ve host barındırma Ajans312 'ye aittir yazıyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:11:15 -->-> Daha önceki mesaj 10:02:13 --

    Hocam Demosunu akşam üstü tekrar konuya ekleyeceğim...
    Hocam Tasarimcisi sen nasil oluyorsun? Nesini kodladin? Allah askina git baskalarina salla bu hikayeleri.
    Bak sana esas üreticisinin linkini vereyim, bunudami sen Tasarladin ve kodladin?

    Verdigim örnekdeki siteyi sen yapmis olabilirsin, anlatmak istedigim senin bu konuda sattiginla onun ayni tema olmasi ve temanin ücretli satilan bir tema olduguna vurgu yapmakti.

    "Ben Tasarladim, ben kodladim", ""ben ben ben"".. ""Acigini kapadim, gelistirdim"". Bu hikayeleri bu alemden hic anlamayan sitesini yapacagin mahalle bakkalina anlatirsan belki inanir ama burasi R10.
    Kolay gelsin, iyi satislar, son mesajimdir.
  • 13-11-2012, 12:18:32
    #33
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Tasarimcisi sen nasil oluyorsun? Nesini kodladin? Allah askina git baskalarina salla bu hikayeleri.
    Bak sana esas üreticisinin linkini vereyim, bunudami sen Tasarladin ve kodladin?

    Verdigim örnekdeki siteyi sen yapmis olabilirsin, anlatmak istedigim senin bu konuda sattiginla onun ayni tema olmasi ve temanin ücretli satilan bir tema olduguna vurgu yapmakti.

    "Ben Tasarladim, ben kodladim", ""ben ben ben"".. ""Acigini kapadim, gelistirdim"". Bu hikayeleri bu alemden hic anlamayan sitesini yapacagin mahalle bakkalina anlatirsan belki inanir ama burasi R10.
    Kolay gelsin, iyi satislar, son mesajimdir.
    Teşekkür ederim yorumlarınız için. Ama ben kodladım derken sistemi oturup baştan yazmadık Joomla!'yı alt yapı olarak kullandık. Ben tema yazıp satmayıda bilirim ama o zaman 500 - 1000 TL arasında bi fiyat çekmem gerekir oda burdaki kimseye uymaz ben bunu anlatmaya çalışıyorum. Yine de sağolun yorumlarınız aşağılayıcı olsada.Ortada bir emek var ve bu emek para ile satılıyor
  • 13-11-2012, 18:03:32
    #34
    Kesinlikle asagilamak gibi bir niyetim ve maksadim olmadi, öyle anlasildiysam özür dilerim.
    Tepkisel denilebilinir sadece. Bende bu tip cok site yaptigim icin ve Telif hakki noktasinda bu tip Temalari kendim takmasamda satisini yapmayi etik bulmadigimi belirtmek istedim.
    Bu Tema yerine bedava bir Temayla islevsel hale getirilmis, emek verilmis bir komple sistemi satmaya kalkmana eyvallah diyorum. Umarim anlastik Hocam, saygilar
  • 13-11-2012, 22:43:46
    #35
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle asagilamak gibi bir niyetim ve maksadim olmadi, öyle anlasildiysam özür dilerim.
    Tepkisel denilebilinir sadece. Bende bu tip cok site yaptigim icin ve Telif hakki noktasinda bu tip Temalari kendim takmasamda satisini yapmayi etik bulmadigimi belirtmek istedim.
    Bu Tema yerine bedava bir Temayla islevsel hale getirilmis, emek verilmis bir komple sistemi satmaya kalkmana eyvallah diyorum. Umarim anlastik Hocam, saygilar
    Saygılar kardeşim sağol değerli yorumların için...
  • 14-11-2012, 00:38:35
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Firma Rehberi Alanında Firma dizin bileşeni kullanıldı ve üzerinde editlenmeler yapıldı.
    bu firma bileşeni lazım bana ama bu 3. mesajım bu bilene lazım ilanservisi.net te kullanmak üzre paylaşırşan mutlu olurum..

    hayırlı satışlar..