PHP Ajans321 Portal Sitesi Sadece 150 TL
38
●3.867
- 13-11-2012, 10:11:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaşım o gösterdiğin sitenin sahibide benim tasarımcısıda benim kodlamasıda benim
Bence artık uzatmaman gerekli diye düşünüyorum ..
Eğer sitenin en altındaki Copyright bölümüne bakarsan site tasarımı ve host barındırma Ajans312 'ye aittir yazıyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:11:15 -->-> Daha önceki mesaj 10:02:13 --
Hocam Demosunu akşam üstü tekrar konuya ekleyeceğim... - 13-11-2012, 11:50:12Üyeliği durduruldujoomlayı düzenleyip ben yaptım diyenlerden biri daha
- 13-11-2012, 12:08:15Ben yaptım diye bir şey yazıyor mu orda ? Sistemde Joomla! altyapısı kullanılmış yazıyor değil mi ? En baştan beri konu açıklamasında Joomla! kullanıldığı yazıyor. Konuyu tam okumadıysanız lütfen saçma sapan yorumlarda yazmayınız..ERFEBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2012, 12:11:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam Tasarimcisi sen nasil oluyorsun? Nesini kodladin? Allah askina git baskalarina salla bu hikayeleri.Grafiker312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak sana esas üreticisinin linkini vereyim, bunudami sen Tasarladin ve kodladin?
Verdigim örnekdeki siteyi sen yapmis olabilirsin, anlatmak istedigim senin bu konuda sattiginla onun ayni tema olmasi ve temanin ücretli satilan bir tema olduguna vurgu yapmakti.
"Ben Tasarladim, ben kodladim", ""ben ben ben"".. ""Acigini kapadim, gelistirdim"". Bu hikayeleri bu alemden hic anlamayan sitesini yapacagin mahalle bakkalina anlatirsan belki inanir ama burasi R10.
Kolay gelsin, iyi satislar, son mesajimdir. - 13-11-2012, 12:18:32Teşekkür ederim yorumlarınız için. Ama ben kodladım derken sistemi oturup baştan yazmadık Joomla!'yı alt yapı olarak kullandık. Ben tema yazıp satmayıda bilirim ama o zaman 500 - 1000 TL arasında bi fiyat çekmem gerekir oda burdaki kimseye uymaz ben bunu anlatmaya çalışıyorum. Yine de sağolun yorumlarınız aşağılayıcı olsada.Ortada bir emek var ve bu emek para ile satılıyorpenalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2012, 18:03:32Kesinlikle asagilamak gibi bir niyetim ve maksadim olmadi, öyle anlasildiysam özür dilerim.
Tepkisel denilebilinir sadece. Bende bu tip cok site yaptigim icin ve Telif hakki noktasinda bu tip Temalari kendim takmasamda satisini yapmayi etik bulmadigimi belirtmek istedim.
Bu Tema yerine bedava bir Temayla islevsel hale getirilmis, emek verilmis bir komple sistemi satmaya kalkmana eyvallah diyorum. Umarim anlastik Hocam, saygilar - 13-11-2012, 22:43:46Saygılar kardeşim sağol değerli yorumların için...penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence artık uzatmaman gerekli diye düşünüyorum ..