Grafiker312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım o gösterdiğin sitenin sahibide benim tasarımcısıda benim kodlamasıda benim Bence artık uzatmaman gerekli diye düşünüyorum ..

Eğer sitenin en altındaki Copyright bölümüne bakarsan site tasarımı ve host barındırma Ajans312 'ye aittir yazıyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:11:15 -->-> Daha önceki mesaj 10:02:13 --

Hocam Demosunu akşam üstü tekrar konuya ekleyeceğim...
Hocam Tasarimcisi sen nasil oluyorsun? Nesini kodladin? Allah askina git baskalarina salla bu hikayeleri.
Bak sana esas üreticisinin linkini vereyim, bunudami sen Tasarladin ve kodladin?

Verdigim örnekdeki siteyi sen yapmis olabilirsin, anlatmak istedigim senin bu konuda sattiginla onun ayni tema olmasi ve temanin ücretli satilan bir tema olduguna vurgu yapmakti.

"Ben Tasarladim, ben kodladim", ""ben ben ben"".. ""Acigini kapadim, gelistirdim"". Bu hikayeleri bu alemden hic anlamayan sitesini yapacagin mahalle bakkalina anlatirsan belki inanir ama burasi R10.
Kolay gelsin, iyi satislar, son mesajimdir.