penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Tasarimcisi sen nasil oluyorsun? Nesini kodladin? Allah askina git baskalarina salla bu hikayeleri.
Bak sana esas üreticisinin linkini vereyim, bunudami sen Tasarladin ve kodladin?

Verdigim örnekdeki siteyi sen yapmis olabilirsin, anlatmak istedigim senin bu konuda sattiginla onun ayni tema olmasi ve temanin ücretli satilan bir tema olduguna vurgu yapmakti.

"Ben Tasarladim, ben kodladim", ""ben ben ben"".. ""Acigini kapadim, gelistirdim"". Bu hikayeleri bu alemden hic anlamayan sitesini yapacagin mahalle bakkalina anlatirsan belki inanir ama burasi R10.
Kolay gelsin, iyi satislar, son mesajimdir.
Teşekkür ederim yorumlarınız için. Ama ben kodladım derken sistemi oturup baştan yazmadık Joomla!'yı alt yapı olarak kullandık. Ben tema yazıp satmayıda bilirim ama o zaman 500 - 1000 TL arasında bi fiyat çekmem gerekir oda burdaki kimseye uymaz ben bunu anlatmaya çalışıyorum. Yine de sağolun yorumlarınız aşağılayıcı olsada.Ortada bir emek var ve bu emek para ile satılıyor