• 14-11-2012, 08:26:58
    #37
    Üyeliği durduruldu
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Tasarimcisi sen nasil oluyorsun? Nesini kodladin? Allah askina git baskalarina salla bu hikayeleri.
    Bak sana esas üreticisinin linkini vereyim, bunudami sen Tasarladin ve kodladin?

    Verdigim örnekdeki siteyi sen yapmis olabilirsin, anlatmak istedigim senin bu konuda sattiginla onun ayni tema olmasi ve temanin ücretli satilan bir tema olduguna vurgu yapmakti.

    "Ben Tasarladim, ben kodladim", ""ben ben ben"".. ""Acigini kapadim, gelistirdim"". Bu hikayeleri bu alemden hic anlamayan sitesini yapacagin mahalle bakkalina anlatirsan belki inanir ama burasi R10.
    Kolay gelsin, iyi satislar, son mesajimdir.
    adamlar neler yapıyor. sonra yok ben yapsam 500 - 1000 TL ye satarım adamlar yapmış satıyor işte hemde daha uygun fiyatlarla .
  • 04-02-2013, 14:28:51
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satış günceldir...
  • 21-06-2013, 11:54:49
    #39
    demo adresi güncellenmiştir...