Kendi ürünüm editlemektir kardeşim... Kullandığım ücretsiz eklentilerin bir çoğunda açıklar vardı kapattım. Admin panelini sanki özel bir script haline getirdim. Kullandığım bileşenleri editledim sen bana bu kullandığım bileşenlerin bu hallerini göster ben bu webmasterlık işini bırakırım. Tema yazmayıda biliyoruz ama 100 TL'ye Joomla! teması satılmaz bizde bilirdik tema yapıp 400 - 500 TL'ye satmayı ama ucuz olsun böyle birşey hazırladım. Sen sitedeki fonksiyonları biliyormusunda bu kadar basit yorumlar yapabiliyorsun ?
Joomla!'da şu yaptıklarımı birde sen yap istersen. Benim gözüm "Üstadlık"'ta filan değil ben bildiğiim işi yapıyorum paramı kazanıyorum. Neyse o yorumlarınız için teşekkür ederim kardeşim siz konu baltalamaya devam edin hayırlı günler...
Script satmayla "Editleme" yapmayi aynı kefeye koymak olmaz. Sattıgın Tema ücretli satılan bir Tema ve senin bunu satma hakkın yoktur. Açık Kapama, yeniden yapılandırma ispatsız delilsiz boş laflar.
Bu Temayla satmamak şartıyla bu konunu gidip ''İş arayanlar'' kategorisine İlan olarak yapıştırabilirsin. Edit işi ''Script Satışı'' Kategorisi için uygun değil.
Joomla ile benim yaptığım Editleri görsen ''Bu Joomla mı?'' dersin.
Bak bu Temayla başka bir arkadaş neler yapmış,
incele bakalım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:20:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:15:08 --
konu joomla olunca çok tepki alıyor nedense , wordpress olunca ses yok emlak video scripti satılıyor wordpress editlenip.
bakın bir joomla site.
joomla 3.0 varker buda " Joomla! 1.5 - Open Source Content Management "
http://www.tarim.gov.tr/
hocam buda Yootheme editi.
Sıfırdan PSD çizidirip bunu WP olarak devralmakla Editleme yapmayı aynı kefeye koymamak gerekir.