• 12-08-2012, 00:08:58
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emraheren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle joomlayı sevmeyen arkadaşım incelerse güzel olur
    www.tarim.gov.tr

    http://www.aa.com.tr/ Mesela Anadolu Ajans bile Joomla! kullanıyor

    bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı işler.
    joomla ile yapılamayacak hiç bir şey yoktur.
    Aynen Hocam Joomla! ile yapılmayacak hiç bir şey yok Allah'a şükür...
  • 28-10-2012, 21:53:15
    #20
    Satış günceldir...
  • 28-10-2012, 23:00:10
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilip bilmeden alkış tutanlar çok olmuş. Ben bu konuda neyin satıldıgını anlamış değilim?

    Satılan Tema Ücretli bir Gavick Teması, içeriklerde kullanılan Bileşenler gördüğüm kadarıyla Bedava dagıtılan eklentiler.

    Kurulu sistem Joomla 1.5, Güncel en son sürüm Joomla 3.0 iken burada pişkin pişkin konu açıp bu kadar olumlu Yorum alınmasına sadece şaşırdım ve bir kez daha anladım ki r10 ortamında çok şey bildiğini sanarak herşeye cumburlop atlayan nice ''Üstadlar'' var.

    Bu Forumda sıfırdan canavar gibi WP teması kodlayıp satanlar varken böyle kapkaçcı konulara böyle Yorumlar gelmesi sadece traji-komedi.

    Konu sahibi arkadaş bana neleri kimden aldıgı hakla sattığını yazmasını rica ediyorum.
    Bölüm ''Script Satışı Kendi yazdığı scriptleri satmak isteyenler'' kategorisi ve konu sahibi kişi bana somut olarak kendi ürünü nedir yazmasını rica ediyorum.
  • 29-10-2012, 00:11:08
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bu kullandığınız edit bileşenleri paylaşırmısınız?
  • 11-11-2012, 17:56:16
    #23
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilip bilmeden alkış tutanlar çok olmuş. Ben bu konuda neyin satıldıgını anlamış değilim?

    Satılan Tema Ücretli bir Gavick Teması, içeriklerde kullanılan Bileşenler gördüğüm kadarıyla Bedava dagıtılan eklentiler.

    Kurulu sistem Joomla 1.5, Güncel en son sürüm Joomla 3.0 iken burada pişkin pişkin konu açıp bu kadar olumlu Yorum alınmasına sadece şaşırdım ve bir kez daha anladım ki r10 ortamında çok şey bildiğini sanarak herşeye cumburlop atlayan nice ''Üstadlar'' var.

    Bu Forumda sıfırdan canavar gibi WP teması kodlayıp satanlar varken böyle kapkaçcı konulara böyle Yorumlar gelmesi sadece traji-komedi.

    Konu sahibi arkadaş bana neleri kimden aldıgı hakla sattığını yazmasını rica ediyorum.
    Bölüm ''Script Satışı Kendi yazdığı scriptleri satmak isteyenler'' kategorisi ve konu sahibi kişi bana somut olarak kendi ürünü nedir yazmasını rica ediyorum.
    Kendi ürünüm editlemektir kardeşim... Kullandığım ücretsiz eklentilerin bir çoğunda açıklar vardı kapattım. Admin panelini sanki özel bir script haline getirdim. Kullandığım bileşenleri editledim sen bana bu kullandığım bileşenlerin bu hallerini göster ben bu webmasterlık işini bırakırım. Tema yazmayıda biliyoruz ama 100 TL'ye Joomla! teması satılmaz bizde bilirdik tema yapıp 400 - 500 TL'ye satmayı ama ucuz olsun böyle birşey hazırladım. Sen sitedeki fonksiyonları biliyormusunda bu kadar basit yorumlar yapabiliyorsun ?

    Joomla!'da şu yaptıklarımı birde sen yap istersen. Benim gözüm "Üstadlık"'ta filan değil ben bildiğiim işi yapıyorum paramı kazanıyorum. Neyse o yorumlarınız için teşekkür ederim kardeşim siz konu baltalamaya devam edin hayırlı günler...
  • 11-11-2012, 18:57:36
    #24
    Üyeliği durduruldu
    bu kullandığınız edit bileşenleri paylaşırmısınız?
  • 11-11-2012, 19:57:58
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu joomla olunca çok tepki alıyor nedense , wordpress olunca ses yok emlak video scripti satılıyor wordpress editlenip.


    bakın bir joomla site.

    joomla 3.0 varker buda " Joomla! 1.5 - Open Source Content Management "

    http://www.tarim.gov.tr/
  • 11-11-2012, 20:20:55
    #26
    Grafiker312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi ürünüm editlemektir kardeşim... Kullandığım ücretsiz eklentilerin bir çoğunda açıklar vardı kapattım. Admin panelini sanki özel bir script haline getirdim. Kullandığım bileşenleri editledim sen bana bu kullandığım bileşenlerin bu hallerini göster ben bu webmasterlık işini bırakırım. Tema yazmayıda biliyoruz ama 100 TL'ye Joomla! teması satılmaz bizde bilirdik tema yapıp 400 - 500 TL'ye satmayı ama ucuz olsun böyle birşey hazırladım. Sen sitedeki fonksiyonları biliyormusunda bu kadar basit yorumlar yapabiliyorsun ?

    Joomla!'da şu yaptıklarımı birde sen yap istersen. Benim gözüm "Üstadlık"'ta filan değil ben bildiğiim işi yapıyorum paramı kazanıyorum. Neyse o yorumlarınız için teşekkür ederim kardeşim siz konu baltalamaya devam edin hayırlı günler...
    Script satmayla "Editleme" yapmayi aynı kefeye koymak olmaz. Sattıgın Tema ücretli satılan bir Tema ve senin bunu satma hakkın yoktur. Açık Kapama, yeniden yapılandırma ispatsız delilsiz boş laflar.
    Bu Temayla satmamak şartıyla bu konunu gidip ''İş arayanlar'' kategorisine İlan olarak yapıştırabilirsin. Edit işi ''Script Satışı'' Kategorisi için uygun değil.

    Joomla ile benim yaptığım Editleri görsen ''Bu Joomla mı?'' dersin.
    Bak bu Temayla başka bir arkadaş neler yapmış, incele bakalım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:20:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:15:08 --

    emraheren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu joomla olunca çok tepki alıyor nedense , wordpress olunca ses yok emlak video scripti satılıyor wordpress editlenip.


    bakın bir joomla site.

    joomla 3.0 varker buda " Joomla! 1.5 - Open Source Content Management "

    http://www.tarim.gov.tr/
    hocam buda Yootheme editi.

    Sıfırdan PSD çizidirip bunu WP olarak devralmakla Editleme yapmayı aynı kefeye koymamak gerekir.
  • 11-11-2012, 20:50:25
    #27
    oldum olası joomlayı hiç sevmedim. genel olarak hantal bir sistem. haliyle yapılan sistemler de hantal oluyor. içerik girildikçe yavaşlıyor. aynı olay dle ve wp de yok. şu sistem joomla yerine wp veya dle ile yapılmış olsa daha çok satacağına eminim.