penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilip bilmeden alkış tutanlar çok olmuş. Ben bu konuda neyin satıldıgını anlamış değilim?

Satılan Tema Ücretli bir Gavick Teması, içeriklerde kullanılan Bileşenler gördüğüm kadarıyla Bedava dagıtılan eklentiler.

Kurulu sistem Joomla 1.5, Güncel en son sürüm Joomla 3.0 iken burada pişkin pişkin konu açıp bu kadar olumlu Yorum alınmasına sadece şaşırdım ve bir kez daha anladım ki r10 ortamında çok şey bildiğini sanarak herşeye cumburlop atlayan nice ''Üstadlar'' var.

Bu Forumda sıfırdan canavar gibi WP teması kodlayıp satanlar varken böyle kapkaçcı konulara böyle Yorumlar gelmesi sadece traji-komedi.

Konu sahibi arkadaş bana neleri kimden aldıgı hakla sattığını yazmasını rica ediyorum.
Bölüm ''Script Satışı Kendi yazdığı scriptleri satmak isteyenler'' kategorisi ve konu sahibi kişi bana somut olarak kendi ürünü nedir yazmasını rica ediyorum.
Kendi ürünüm editlemektir kardeşim... Kullandığım ücretsiz eklentilerin bir çoğunda açıklar vardı kapattım. Admin panelini sanki özel bir script haline getirdim. Kullandığım bileşenleri editledim sen bana bu kullandığım bileşenlerin bu hallerini göster ben bu webmasterlık işini bırakırım. Tema yazmayıda biliyoruz ama 100 TL'ye Joomla! teması satılmaz bizde bilirdik tema yapıp 400 - 500 TL'ye satmayı ama ucuz olsun böyle birşey hazırladım. Sen sitedeki fonksiyonları biliyormusunda bu kadar basit yorumlar yapabiliyorsun ?

Joomla!'da şu yaptıklarımı birde sen yap istersen. Benim gözüm "Üstadlık"'ta filan değil ben bildiğiim işi yapıyorum paramı kazanıyorum. Neyse o yorumlarınız için teşekkür ederim kardeşim siz konu baltalamaya devam edin hayırlı günler...