Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bilip bilmeden alkış tutanlar çok olmuş. Ben bu konuda neyin satıldıgını anlamış değilim?
Satılan Tema Ücretli bir Gavick Teması, içeriklerde kullanılan Bileşenler gördüğüm kadarıyla Bedava dagıtılan eklentiler.
Kurulu sistem Joomla 1.5, Güncel en son sürüm Joomla 3.0 iken burada pişkin pişkin konu açıp bu kadar olumlu Yorum alınmasına sadece şaşırdım ve bir kez daha anladım ki r10 ortamında çok şey bildiğini sanarak herşeye cumburlop atlayan nice ''Üstadlar'' var.
Bu Forumda sıfırdan canavar gibi WP teması kodlayıp satanlar varken böyle kapkaçcı konulara böyle Yorumlar gelmesi sadece traji-komedi.
Konu sahibi arkadaş bana neleri kimden aldıgı hakla sattığını yazmasını rica ediyorum.
Bölüm ''Script Satışı Kendi yazdığı scriptleri satmak isteyenler'' kategorisi ve konu sahibi kişi bana somut olarak kendi ürünü nedir yazmasını rica ediyorum.