Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kesinlikle asagilamak gibi bir niyetim ve maksadim olmadi, öyle anlasildiysam özür dilerim.
Tepkisel denilebilinir sadece. Bende bu tip cok site yaptigim icin ve Telif hakki noktasinda bu tip Temalari kendim takmasamda satisini yapmayi etik bulmadigimi belirtmek istedim.
Bu Tema yerine bedava bir Temayla islevsel hale getirilmis, emek verilmis bir komple sistemi satmaya kalkmana eyvallah diyorum. Umarim anlastik Hocam, saygilar