ERFEBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
joomlayı düzenleyip ben yaptım diyenlerden biri daha
Ben yaptım diye bir şey yazıyor mu orda ? Sistemde Joomla! altyapısı kullanılmış yazıyor değil mi ? En baştan beri konu açıklamasında Joomla! kullanıldığı yazıyor. Konuyu tam okumadıysanız lütfen saçma sapan yorumlarda yazmayınız..