Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 08-04-2010, 00:49:49
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim efendim, sorularınız ile ilgili cevaplar ilk mesajda mevcuttur.
    konuda daha önce de şu anda da sürekli takip halindeyim ve bir soru her zaman açıkta. süre konusu ilk konuda diyorsunuz ama belli bir tarihten sonra olacağına dair ifade olması projenin tahmini de olsa ne zaman hayata geçeceğine dair bir fikir vermiyor.

    son derece iyi niyetli olduğunuza ve işinizin ehli olduğunuza şüphem yok. Ama ticari açıdan yaptığınız şey uygun değil. temmuz ayında hayata geçirmeye çalışacağız ancak gecikme olabileceği için eylül ayına kadar makul bir gecikme opsiyonu düşünülsün gibi bir açıklama yapmalısınız. bu tür bir tarih veremiyorsanız eğer o zaman lütfen konunun belirsiz bir ileri tarihe ertelendiğini söyleyin. çünkü sizin yazılımınızı beklerken sitem elden çıktı. güzel bir portal scripti olacağı belli ve başka işlere riske de girmek istemedim. 10 yıllık siteyi sıfırladım bekliyorum ama bir kaç ay geçiyor gelip konuya bakıyorum hala herhangi bir tarih veya ışık görünmüyor.

    açıklama bekliyoruz, lütfen ilk mesajı okumamı söylemeyin bunu herhalde 100 kez okumuşumdur

    saygılar
  • 08-04-2010, 10:14:42
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    açıklama bekliyoruz, lütfen ilk mesajı okumamı söylemeyin bunu herhalde 100 kez okumuşumdur

    saygılar
    Aynen size katılıyorum sayın hocam bu scripti dört gözle bekleyenlerden biriyim
  • 08-04-2010, 21:43:13
    Üyeliği durduruldu
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuda daha önce de şu anda da sürekli takip halindeyim ve bir soru her zaman açıkta. süre konusu ilk konuda diyorsunuz ama belli bir tarihten sonra olacağına dair ifade olması projenin tahmini de olsa ne zaman hayata geçeceğine dair bir fikir vermiyor.

    son derece iyi niyetli olduğunuza ve işinizin ehli olduğunuza şüphem yok. Ama ticari açıdan yaptığınız şey uygun değil. temmuz ayında hayata geçirmeye çalışacağız ancak gecikme olabileceği için eylül ayına kadar makul bir gecikme opsiyonu düşünülsün gibi bir açıklama yapmalısınız. bu tür bir tarih veremiyorsanız eğer o zaman lütfen konunun belirsiz bir ileri tarihe ertelendiğini söyleyin. çünkü sizin yazılımınızı beklerken sitem elden çıktı. güzel bir portal scripti olacağı belli ve başka işlere riske de girmek istemedim. 10 yıllık siteyi sıfırladım bekliyorum ama bir kaç ay geçiyor gelip konuya bakıyorum hala herhangi bir tarih veya ışık görünmüyor.

    açıklama bekliyoruz, lütfen ilk mesajı okumamı söylemeyin bunu herhalde 100 kez okumuşumdur

    saygılar
    Ofbenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen size katılıyorum sayın hocam bu scripti dört gözle bekleyenlerden biriyim

    Merhabalar,

    Sistemin çıkış tarihinin belirsiz olma sebebi belli bir rutinde proje üzerinde çalışmaması yani şirket olarak elimiz bazen çok rahatlıyor tamamen bu projeye yükleniyoruz yeri geliyor 2 hafta bakamıyoruz ne zaman elimizin rahatlayacağı ne zaman işin geleceği belli olmuyor açık bir sektör içindeyiz.Bunuda şu şekilde düşünün elinize 10.000 lira alabileceğiniz bir iş geliyor ücret nakit veya çok köklü bir firma sizden bir iş istiyor böyle bir durumda ne kadar kazandıracağı belli olmayan bir projeyemi tercih edersiniz yoksa kesin olan bir projeyimi?

    Biz sistemi az özellikli veya baştan savma bir şekilde yapmak istemiyoruz yeri geliyor bir sayfa üzerinde 3-5 gün düşünüyoruz perfonmans ve kullanım kolaylığı açısından nasıl olur diye, işte bu tür nedenlerden dolayı biz tarih veremiyoruz söylediklerimi dikkatli şekilde düşünürseniz hak vereceksiniz.

    Normalde bu tarz bir durum hiç düşünmemeiştik projeye başladığımızda elimiz çok rahattı ancak gerçekten çok farklı durumlarla karşılaştık o yüzden böyle bir hal aldı, yoksa bu kadar iddalı bir projeyi kimse aksatmak istemez.Yine tarih veremediğimin farkındayım ama en azından en yakın olasılığı vereyim temmuz-ağustos ayı.

    İlgilenen ve destekleyen herkeze çok teşekkürler.
    Saygılarımla
    Murat KARAÇAM
  • 08-04-2010, 23:41:27
    Üyeliği durduruldu
    Hayalini kurduğum bir script ama benim bütçeme göre sadece hayallerimde kalıcak o kesin
  • 09-04-2010, 01:24:23
    kusura bakmayin ama bu gidisle bu sistem 1 seneye zor cikar...

    aylardir insanlar bekliyor, bana lazim olsa bu kadar beklemezdim sahsen...

    elinizdeki isler daha onemliyse buraya gelip milleti heveslendiremeyeceksiniz
  • 09-04-2010, 01:32:30
    Aynı olay bu scriptte de yaşanmış: https://www.r10.net/script-satisi/439...ulacaktir.html

    Neredeyse bir yıl olacak daha çıkmamış script.
  • 09-04-2010, 01:43:21
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı olay bu scriptte de yaşanmış: https://www.r10.net/script-satisi/439...ulacaktir.html

    Neredeyse bir yıl olacak daha çıkmamış script.
    yalan olur bu isler ben ciddi alici olsam simdiye 10 tane farkli script alirdim... ayip yani, aylardir bekleyen onlarca insan var ve cikisi surekli erteleniyor, cikacagi da yok bu gidisle... dayanamadim yorum yazdim artik...

    yapmayacaksaniz yapmayacagiz diye belirtin ya da konuyu kilitletin, bitince yeni konu acarsiniz. kimse kimsenin vaktini almasin...

    kolay gelsin, iyi calismalar
  • 09-04-2010, 09:38:10
    Tekrar merhabalar,

    Yaptığınız açıklamaları okudum ve daha önce de zaten benzer açıklamalarınız vardı.

    İnsanlara bir taahhüt verdiğiniz için ya da insanları aldattığınızı öne sürerek size kızmıyorum, böyle bir şey zaten yok. Dürüstlüğünüze dair de şüphem yok ve ticari olarak hazır bütçeli ve finansmanı olan işlere öncelik vermeniz de mantıklı. Ancak, forumda bir proje duyurusu yapıp insanların iştahını kabartınca ve işinizi iyi yapacağınıza dair de biz izlenim oluşturunca doğal olarak beklenti içine girenler çok fazla beklediğinde yorulmuş ve sabırsızlanmış oluyor.

    O nedenle benim tavsiyem bu tür proje duyurularından bir kaç ay içinde sonlandırma ihtimali olan şeyleri duyurmanızdır. Naçizane tavsiyemi dikkate alacağınızı umuyorum.

    Diğer taraftan basit bir önalım ödemesi ile burada rahatlıkla 20-25 tane talep toplayarak (25x500 =12500 TL kazanç imkanı ile bu rakamın 1/5 ini de ön talep kaporası olarak bir ödeme almanın mümkün olacağını düşünüyourm) kaydadeğer bir iş yapmış olursunuz. Üstelik uğraşınızın getirisini de garanti altına almış olacaksınız.

    Umarım önerilerimi değerlendirirsiniz.

    Saygılar

    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Sistemin çıkış tarihinin belirsiz olma sebebi belli bir rutinde proje üzerinde çalışmaması yani şirket olarak elimiz bazen çok rahatlıyor tamamen bu projeye yükleniyoruz yeri geliyor 2 hafta bakamıyoruz ne zaman elimizin rahatlayacağı ne zaman işin geleceği belli olmuyor açık bir sektör içindeyiz.Bunuda şu şekilde düşünün elinize 10.000 lira alabileceğiniz bir iş geliyor ücret nakit veya çok köklü bir firma sizden bir iş istiyor böyle bir durumda ne kadar kazandıracağı belli olmayan bir projeyemi tercih edersiniz yoksa kesin olan bir projeyimi?

    Biz sistemi az özellikli veya baştan savma bir şekilde yapmak istemiyoruz yeri geliyor bir sayfa üzerinde 3-5 gün düşünüyoruz perfonmans ve kullanım kolaylığı açısından nasıl olur diye, işte bu tür nedenlerden dolayı biz tarih veremiyoruz söylediklerimi dikkatli şekilde düşünürseniz hak vereceksiniz.

    Normalde bu tarz bir durum hiç düşünmemeiştik projeye başladığımızda elimiz çok rahattı ancak gerçekten çok farklı durumlarla karşılaştık o yüzden böyle bir hal aldı, yoksa bu kadar iddalı bir projeyi kimse aksatmak istemez.Yine tarih veremediğimin farkındayım ama en azından en yakın olasılığı vereyim temmuz-ağustos ayı.

    İlgilenen ve destekleyen herkeze çok teşekkürler.
    Saygılarımla
    Murat KARAÇAM
  • 09-04-2010, 19:30:46
    Üyeliği durduruldu
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakmayin ama bu gidisle bu sistem 1 seneye zor cikar...

    aylardir insanlar bekliyor, bana lazim olsa bu kadar beklemezdim sahsen...

    elinizdeki isler daha onemliyse buraya gelip milleti heveslendiremeyeceksiniz
    Kimseye zorla bekleyin demiyoruz efendim biz böyle böyle bir sistem yapıcaz ve sizin istekleriniz doğrultusunda yapmak istiyoruz diye bu konu açıldı başka bir amacı yok. Emin olun bizi yakından tanıyan veya ufak bir alışverişi olan herkez bekler bu sistemi çünkü çıktığında alanında bir numara olacağını bilirler.

    Teşekkürler.

    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı olay bu scriptte de yaşanmış: https://www.r10.net/script-satisi/439...ulacaktir.html

    Neredeyse bir yıl olacak daha çıkmamış script.
    Bu script veya şahıs ile hiç bir alakamız yok sadece isim benzerliği.

    Teşekkürler

    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalan olur bu isler ben ciddi alici olsam simdiye 10 tane farkli script alirdim... ayip yani, aylardir bekleyen onlarca insan var ve cikisi surekli erteleniyor, cikacagi da yok bu gidisle... dayanamadim yorum yazdim artik...

    yapmayacaksaniz yapmayacagiz diye belirtin ya da konuyu kilitletin, bitince yeni konu acarsiniz. kimse kimsenin vaktini almasin...

    kolay gelsin, iyi calismalar
    Yapamıyacak olsak veya yapmıyacak olsak bunu belirtirdik, konunun amacı satış değil bu tarz bir sisteme ihtiyacı olan kişilerin önerilerini almak ve bu doğrultuda sistemi geliştirmek, kimin nasıl vaktini alıyoruz anlamış değilim kimse beklemek zorunda değilki kaç kişi ön ödeme talep etti hepsi geri çevrildi tarafımızca herkez amacımızı farklı yönlere çekmeye çalışıyor.

    Teşekkürler

    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar merhabalar,

    Yaptığınız açıklamaları okudum ve daha önce de zaten benzer açıklamalarınız vardı.

    İnsanlara bir taahhüt verdiğiniz için ya da insanları aldattığınızı öne sürerek size kızmıyorum, böyle bir şey zaten yok. Dürüstlüğünüze dair de şüphem yok ve ticari olarak hazır bütçeli ve finansmanı olan işlere öncelik vermeniz de mantıklı. Ancak, forumda bir proje duyurusu yapıp insanların iştahını kabartınca ve işinizi iyi yapacağınıza dair de biz izlenim oluşturunca doğal olarak beklenti içine girenler çok fazla beklediğinde yorulmuş ve sabırsızlanmış oluyor.

    O nedenle benim tavsiyem bu tür proje duyurularından bir kaç ay içinde sonlandırma ihtimali olan şeyleri duyurmanızdır. Naçizane tavsiyemi dikkate alacağınızı umuyorum.

    Diğer taraftan basit bir önalım ödemesi ile burada rahatlıkla 20-25 tane talep toplayarak (25x500 =12500 TL kazanç imkanı ile bu rakamın 1/5 ini de ön talep kaporası olarak bir ödeme almanın mümkün olacağını düşünüyourm) kaydadeğer bir iş yapmış olursunuz. Üstelik uğraşınızın getirisini de garanti altına almış olacaksınız.

    Umarım önerilerimi değerlendirirsiniz.

    Saygılar
    Anlayışlı ve olgun yaklaşımınız için öncelikle teşekkürler,

    Biz kesinlikle çıkışı belli olmayan bir projeden ön ödeme almayız asıl o zaman insanları bekletmiş veya mağdur bırakmış oluruz.

    Duyurma tarihine gelince bunun sebebi sistemin yapımını başlamadan önce istekleri almaktı çünkü sistemi yaptıktan sonra istekleri değerlendirmek çok zorlaşıyor bizde sistemi yapmaya başlamadan önce insanların önerilerini aldık ve bu doğrultuda sistemi geliştirdik ki herkeze istediği gibi bir sistem verebilelim diye, bunu yapmanın konu açmaktan başka hiç bir yolu yok maalef olsa onu değerlendirirdik bu şekilde yapmak yerine.

    Herkeze teşekkürer
    Saygılarımla