Teşekkür ederim efendim, sorularınız ile ilgili cevaplar ilk mesajda mevcuttur.
konuda daha önce de şu anda da sürekli takip halindeyim ve bir soru her zaman açıkta. süre konusu ilk konuda diyorsunuz ama belli bir tarihten sonra olacağına dair ifade olması projenin tahmini de olsa ne zaman hayata geçeceğine dair bir fikir vermiyor.
son derece iyi niyetli olduğunuza ve işinizin ehli olduğunuza şüphem yok. Ama ticari açıdan yaptığınız şey uygun değil. temmuz ayında hayata geçirmeye çalışacağız ancak gecikme olabileceği için eylül ayına kadar makul bir gecikme opsiyonu düşünülsün gibi bir açıklama yapmalısınız. bu tür bir tarih veremiyorsanız eğer o zaman lütfen konunun belirsiz bir ileri tarihe ertelendiğini söyleyin. çünkü sizin yazılımınızı beklerken sitem elden çıktı. güzel bir portal scripti olacağı belli ve başka işlere riske de girmek istemedim. 10 yıllık siteyi sıfırladım bekliyorum ama bir kaç ay geçiyor gelip konuya bakıyorum hala herhangi bir tarih veya ışık görünmüyor.
açıklama bekliyoruz, lütfen ilk mesajı okumamı söylemeyin bunu herhalde 100 kez okumuşumdur
saygılar