ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı olay bu scriptte de yaşanmış: https://www.r10.net/script-satisi/439...ulacaktir.html

Neredeyse bir yıl olacak daha çıkmamış script.
yalan olur bu isler ben ciddi alici olsam simdiye 10 tane farkli script alirdim... ayip yani, aylardir bekleyen onlarca insan var ve cikisi surekli erteleniyor, cikacagi da yok bu gidisle... dayanamadim yorum yazdim artik...

yapmayacaksaniz yapmayacagiz diye belirtin ya da konuyu kilitletin, bitince yeni konu acarsiniz. kimse kimsenin vaktini almasin...

kolay gelsin, iyi calismalar