• 23-01-2009, 22:47:55
    #37
    gnozos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün birkaç arkadaş bana bot'un wareze düştüğünü söylediler. ve sanırım doğru.
    bunu yapan kişiler bu kadar para veren arkadaşların ve benim ahımı aldılar. bu durumda onları allah'a havale etmekten başka şansım(ız) kalmıyor.
    fakat esas merak ettiğim hangi ******** zihniyet bot için bu kadar para verdikten sonra kırıp yayar?
    yabancı forumlardan tanıdıgım biçok kişi ücretli sctriptleri ücretine pekde aldırmadan alıp ücretsiz olarak dagıtıyor.sebebini sordugumda ise sadece paylaşmayı seviyorum diyorlar.bu olanlara açıkcası pek şaşırmadım yani,geçmiş olsun.
  • 23-01-2009, 23:48:49
    #38
    Üyeliği durduruldu
    wareze düşmez dediğiniz script ***** sitelerinde dolaşıyor hemde nulled bir biçimde
  • 23-01-2009, 23:51:50
    #39
    Administrator
    Mustafa wareze düşmüşte lisanssız calışıyormu ki ? denedim calışmadı
  • 23-01-2009, 23:55:05
    #40
    Üyeliği durduruldu
    denedim çalıştı ama

    bu arada benim adım mustafa deil caner coşkuncum
  • 24-01-2009, 10:14:58
    #41
    Administrator
    Marty_Mcfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denedim çalıştıo ama

    bu arada benim adım mustafa deil caner coşkuncum
    Gzanos 'a mustafa dedim
  • 24-01-2009, 13:09:08
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Bot w@rez'e düştü arkadaşlar.Geçmiş olsun.
  • 24-01-2009, 13:19:57
    #43
    keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot w@rez'e düştü arkadaşlar.Geçmiş olsun.
    Biliyoruz düştüğünü,en azından r10 da yayınlanmasına engel olduk.Bunu burada kötü amaçla yazmamışsınızdır umarım,daha çok yayılmasına sebep olacak çünkü
  • 25-01-2009, 13:19:24
    #44
    w@rez'e düşmez demedim. herşey w@rez'e düşebilir. windows, photoshop gibi programlar herşey wareze düşüyor. programcılık açısından herşey kırılabilir.

    ama esas buradaki şerefsizlik para ödeyen birinin bunu yapması. alın şunu kırın diye paylaşması...

    şimdi bu bot çok yaygınlaşırsa piyasanın içine ..... spam siteler çok artar.

    bir süre sonra vbulletin anti-bot eklentisi yani botları engelleyen bir vbulletin eklentisi yazabilirim. böylece forum sahipleri forumlarını botlardan korumuş olurlar.

    co$kun: benim duyduklarıma göre çalıştırmayı başarmışlar.
  • 29-01-2009, 02:44:53
    #45
    gnozos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w@rez'e düşmez demedim. herşey w@rez'e düşebilir. windows, photoshop gibi programlar herşey wareze düşüyor. programcılık açısından herşey kırılabilir.

    ama esas buradaki şerefsizlik para ödeyen birinin bunu yapması. alın şunu kırın diye paylaşması...

    şimdi bu bot çok yaygınlaşırsa piyasanın içine ..... spam siteler çok artar.

    bir süre sonra vbulletin anti-bot eklentisi yani botları engelleyen bir vbulletin eklentisi yazabilirim. böylece forum sahipleri forumlarını botlardan korumuş olurlar.

    co$kun: benim duyduklarıma göre çalıştırmayı başarmışlar.
    botun bizim sitelerden konu cekmemsi için ne yapmak lazım.