gnozos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vbulletin Bot Satıyorum - Vbseo, zoint uyumlu
45
●3.755
- 23-01-2009, 23:48:49Üyeliği durdurulduwareze düşmez dediğiniz script ***** sitelerinde dolaşıyor hemde nulled bir biçimde
- 23-01-2009, 23:51:50AdministratorMustafa wareze düşmüşte lisanssız calışıyormu ki ? denedim calışmadı
- 23-01-2009, 23:55:05Üyeliği durduruldudenedim çalıştı ama

bu arada benim adım mustafa deil caner coşkuncum
- 24-01-2009, 10:14:58AdministratorGzanos 'a mustafa dedimMarty_Mcfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2009, 13:19:57Biliyoruz düştüğünü,en azından r10 da yayınlanmasına engel olduk.Bunu burada kötü amaçla yazmamışsınızdır umarım,daha çok yayılmasına sebep olacak çünkükeskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2009, 13:19:24w@rez'e düşmez demedim. herşey w@rez'e düşebilir. windows, photoshop gibi programlar herşey wareze düşüyor. programcılık açısından herşey kırılabilir.
ama esas buradaki şerefsizlik para ödeyen birinin bunu yapması. alın şunu kırın diye paylaşması...
şimdi bu bot çok yaygınlaşırsa piyasanın içine ..... spam siteler çok artar.
bir süre sonra vbulletin anti-bot eklentisi yani botları engelleyen bir vbulletin eklentisi yazabilirim. böylece forum sahipleri forumlarını botlardan korumuş olurlar.
co$kun: benim duyduklarıma göre çalıştırmayı başarmışlar. - 29-01-2009, 02:44:53botun bizim sitelerden konu cekmemsi için ne yapmak lazım.gnozos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle