• 12-12-2008, 16:39:21
    #28
    pmler atıldı.
  • 13-12-2008, 17:12:39
    #29
    NarqoTic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot Vvarezdir.
    vvarez sitelerinde olanlar bilirler zaten.
    Alacaklara Duyurulur
    Saygılar

    Evet dediğin botu zaten yanında ücretsiz veriyo

    Pm alabilirmiyim bende merak ettim botu
  • 21-12-2008, 18:44:17
    #30
    yoğun talep üzerine banka havalesi de almaya başladım. almak isteyenlere duyurulur.
  • 27-12-2008, 15:02:50
    #31
    pm atıldı demo istiyorum..
  • 27-12-2008, 17:52:23
    #32
    bot satışı kapanmıştır. ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 17-01-2009, 05:55:40
    #33
    mesaj silinmiştir.
  • 23-01-2009, 19:03:50
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bot malesef wareze düşmüştür.. İnsanların emeğe hiç saygısı kalmamış
  • 23-01-2009, 22:00:37
    #35
    bugün birkaç arkadaş bana bot'un wareze düştüğünü söylediler. ve sanırım doğru.

    bunu yapan kişiler bu kadar para veren arkadaşların ve benim ahımı aldılar. bu durumda onları allah'a havale etmekten başka şansım(ız) kalmıyor.

    fakat esas merak ettiğim hangi ******** zihniyet bot için bu kadar para verdikten sonra kırıp yayar?
  • 23-01-2009, 22:00:51
    #36
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot malesef wareze düşmüştür.. İnsanların emeğe hiç saygısı kalmamış
    Onlar insan değil birader.Onlar karaktersiz,onlar haysiyetsiz.O kadar para verip bot yazdırdık,şimdi düştüğümüz duruma bak.Be ******** insan hiçmi saygın yok coder a parayı verip yazdıran adama.

    Gereken yapıldı ama yine indiren indirdi.Fazla değil yarın bot satılmaya başlanır,o kendini akıllı zanneden kişiliksiz varlıklar tarafından.Ama bu botun wareze düşmesine katkıda bulunan kişilerin cezalandırılması için elimden geleni yapacağım.

    Yazıklar Olsun...