Vbulletin Bot Satıyorum - Vbseo, zoint uyumlu
45
●3.755
- 13-12-2008, 17:12:39NarqoTic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dediğin botu zaten yanında ücretsiz veriyo
Pm alabilirmiyim bende merak ettim botu - 23-01-2009, 22:00:37bugün birkaç arkadaş bana bot'un wareze düştüğünü söylediler. ve sanırım doğru.
bunu yapan kişiler bu kadar para veren arkadaşların ve benim ahımı aldılar. bu durumda onları allah'a havale etmekten başka şansım(ız) kalmıyor.
fakat esas merak ettiğim hangi ******** zihniyet bot için bu kadar para verdikten sonra kırıp yayar? - 23-01-2009, 22:00:51Onlar insan değil birader.Onlar karaktersiz,onlar haysiyetsiz.O kadar para verip bot yazdırdık,şimdi düştüğümüz duruma bak.Be ******** insan hiçmi saygın yok coder a parayı verip yazdıran adama.webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereken yapıldı ama yine indiren indirdi.Fazla değil yarın bot satılmaya başlanır,o kendini akıllı zanneden kişiliksiz varlıklar tarafından.Ama bu botun wareze düşmesine katkıda bulunan kişilerin cezalandırılması için elimden geleni yapacağım.
Yazıklar Olsun...
