bugün birkaç arkadaş bana bot'un wareze düştüğünü söylediler. ve sanırım doğru.
bunu yapan kişiler bu kadar para veren arkadaşların ve benim ahımı aldılar. bu durumda onları allah'a havale etmekten başka şansım(ız) kalmıyor.
fakat esas merak ettiğim hangi ******** zihniyet bot için bu kadar para verdikten sonra kırıp yayar?