• 07-12-2008, 12:02:11
    #10
    Demo linkini birde ben almak isterim merak ettim botu.
  • 07-12-2008, 18:27:43
    #11
    pmler ve demo atıldı.
  • 07-12-2008, 18:36:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    pm alayım demoyu
  • 07-12-2008, 20:07:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 07-12-2008, 22:01:42
    #14
    bir adet aldım çok süper bişi. Tavsiye ediyorum. Arkadaşımızın ilgisi alakası da çok iyi.
  • 09-12-2008, 01:01:33
    #15
    pm alabilirmiyim
  • 09-12-2008, 12:24:52
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten kod bilgisi çok iyi, çok ilgileniyor. Gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz.

    Edit : Gerçekten ilgi ve alakası çok iyi, kesinlikle tavsiye ederim.
  • 09-12-2008, 22:21:16
    #17
    Kardeşime botu biz yazdırmıştık,olacaksa tam olduk dedik bu şekilde yaptırdık ve wareze düşmemesi için biraz olsun önlem almak istedik ve keyi olayını koyduk bota.Botu kullanıyorum tek kelimeyle harika,panel olsun özellikler olsun herşeyiyle.Bütün sitelerden rahatlıkla çekiyor.Eğer düşünen varsa botu kaçırmasın.Teknik destekde çok güzel

    Eline sağlık gnozos hocam tekrar
  • 09-12-2008, 22:29:52
    #18
    Msn ekledim +demo istiyorum