Vbulletin Bot Satıyorum - Vbseo, zoint uyumlu
45
●3.755
- 09-12-2008, 22:21:16Kardeşime botu biz yazdırmıştık,olacaksa tam olduk dedik bu şekilde yaptırdık ve wareze düşmemesi için biraz olsun önlem almak istedik ve keyi olayını koyduk bota.Botu kullanıyorum tek kelimeyle harika,panel olsun özellikler olsun herşeyiyle.Bütün sitelerden rahatlıkla çekiyor.Eğer düşünen varsa botu kaçırmasın.Teknik destekde çok güzel
Eline sağlık gnozos hocam tekrar