• 09-12-2008, 22:37:16
    #19
    Demoyu Pm Alabilirmiyim
  • 10-12-2008, 16:00:15
    #20
    pmler atıldı.
  • 11-12-2008, 18:39:33
    #21
    Pm ve demo linki alabilirmiyim lütfen ?
  • 12-12-2008, 02:59:54
    #22
    Üyeliği durduruldu
    demoyu pm ile atarsanız sevinirim
  • 12-12-2008, 08:06:55
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bot Vvarezdir.

    vvarez sitelerinde olanlar bilirler zaten.

    Alacaklara Duyurulur

    Saygılar
  • 12-12-2008, 12:03:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    NarqoTic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot Vvarezdir.
    vvarez sitelerinde olanlar bilirler zaten.
    Alacaklara Duyurulur
    Saygılar

    Her konuya salak salak yazılar yazıp durma ! bot vvarez falan değil yalan atma senin gösterdiğin bot herkeste var bu başka biraz kafanı çalıştır
  • 12-12-2008, 12:08:01
    #25
    demoyu pm alayım
  • 12-12-2008, 12:22:56
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demoyu görebilirmiyim
  • 12-12-2008, 13:51:15
    #27
    pm alabilirmiyim demo için