• 30-11-2008, 16:46:40
    #1
    Satış kapanmıştır. İlgilenen arkadaşlara teşekkürler.
  • 30-11-2008, 16:57:07
    #2
    Alıntı
    Merhaba arkadaşlar.

    Kendi yazdığım vbulletin bot'u satıyorum. Ortada 15-20 YTL'ye dolaşan bir bot var ama yetenekleri oldukça sınırlı. Ayrıca oldukça uyduruk bir bot. Botumu alanlara bu uyduruk botu da yanında hediye olarak vereceğim
    Böyle tanıtımmı olur uyduruk bot felan diye emek verip yazan kişinin emeklerini nasıl bir kalemde çizip atarsın.Şunu unutma birşeyleri kötülüyerek iyi yere gelemessin belliki kompleks etmişsin kendine.Haydi kolay gelsin.
  • 30-11-2008, 17:06:27
    #3
    evet alovepoem haklısın o botu yazan arkadaş o işe emek harcamış ve emeği takdir edilesidir bence de. fakat o botun yetenekleri oldukça sınırlı ve işlevsellik olarak beni deli ettiği için böyle bir tanımlama kullandım.
  • 30-11-2008, 18:07:24
    #4
    gnozos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet alovepoem haklısın o botu yazan arkadaş o işe emek harcamış ve emeği takdir edilesidir bence de. fakat o botun yetenekleri oldukça sınırlı ve işlevsellik olarak beni deli ettiği için böyle bir tanımlama kullandım.
    Hayırlı olsun guzel bot bol kazanclar kardesim
  • 04-12-2008, 18:42:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    merhaba botu kullanabileceğim bir demo varsa p.mlermisiniz lütfen.
  • 04-12-2008, 18:49:09
    #6
    ok. pm atıldı. demo isteyen arkadaşlar pm atarım fakat kullanım biraz karışık gelebilir ilk başta. beni msn e eklerseniz beraber istediğiniz site üzerinde deneme yapabiliriz.

    msn: basimabiseygelmeyecekse@live.com
  • 04-12-2008, 19:52:56
    #7
    demo lütfen
  • 07-12-2008, 11:32:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pm alabılırmıyım ....
  • 07-12-2008, 11:55:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    msn ekledim.....


    demo lütfen...