Alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Kendi yazdığım vbulletin bot'u satıyorum. Ortada 15-20 YTL'ye dolaşan bir bot var ama yetenekleri oldukça sınırlı. Ayrıca oldukça uyduruk bir bot. Botumu alanlara bu uyduruk botu da yanında hediye olarak vereceğim
Böyle tanıtımmı olur uyduruk bot felan diye emek verip yazan kişinin emeklerini nasıl bir kalemde çizip atarsın.Şunu unutma birşeyleri kötülüyerek iyi yere gelemessin belliki kompleks etmişsin kendine.Haydi kolay gelsin.