Bot malesef wareze düşmüştür.. İnsanların emeğe hiç saygısı kalmamış
Onlar insan değil birader.Onlar karaktersiz,onlar haysiyetsiz.O kadar para verip bot yazdırdık,şimdi düştüğümüz duruma bak.Be ******** insan hiçmi saygın yok coder a parayı verip yazdıran adama.
Gereken yapıldı ama yine indiren indirdi.Fazla değil yarın bot satılmaya başlanır,o kendini akıllı zanneden kişiliksiz varlıklar tarafından.Ama bu botun wareze düşmesine katkıda bulunan kişilerin cezalandırılması için elimden geleni yapacağım.
Yazıklar Olsun...