bugün birkaç arkadaş bana bot'un wareze düştüğünü söylediler. ve sanırım doğru.
bunu yapan kişiler bu kadar para veren arkadaşların ve benim ahımı aldılar. bu durumda onları allah'a havale etmekten başka şansım(ız) kalmıyor.
fakat esas merak ettiğim hangi ******** zihniyet bot için bu kadar para verdikten sonra kırıp yayar?
yabancı forumlardan tanıdıgım biçok kişi ücretli sctriptleri ücretine pekde aldırmadan alıp ücretsiz olarak dagıtıyor.sebebini sordugumda ise sadece paylaşmayı seviyorum diyorlar.bu olanlara açıkcası pek şaşırmadım yani,geçmiş olsun.