Konu
Vbulletin Bot Satıyorum - Vbseo, zoint uyumlu
24-01-2009, 13:19:57
#43
efe7822
keskin_root adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bot w@rez'e düştü arkadaşlar.Geçmiş olsun.
Biliyoruz düştüğünü,en azından r10 da yayınlanmasına engel olduk.Bunu burada kötü amaçla yazmamışsınızdır umarım,daha çok yayılmasına sebep olacak çünkü