keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot w@rez'e düştü arkadaşlar.Geçmiş olsun.
Biliyoruz düştüğünü,en azından r10 da yayınlanmasına engel olduk.Bunu burada kötü amaçla yazmamışsınızdır umarım,daha çok yayılmasına sebep olacak çünkü