• 13-11-2008, 16:28:30
    #55
    Üyeliği durduruldu
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,
    kusura bakmayın 3-4 gündür yoktum, annemiz hastaydı o yüzden hastanede kaldımdı o telaş içinde kimseye haber veremediğim için özürlerimi iletirim,
    kimsenin parasını alıp ilgilenmemezlik yapmadım bu zamana kadar bu forumda,kimsede sağolsun hakkımda hiç kötü laf etmedi ALLAH'a şükürler olsun,ama bazen sorunlar olabiliyor sizleride haklı görüyorum,bu gece sorun cıkan botlarınızı ve gereken sorunları halledip size teslim edeceğim,
    tekrardan kusura bakmayın,bu forumda 3-4 script için kendimi zaten küçük düşürmek istemem ki, zaten r10 ekmek yediğimiz biryerdir, anlayışınız için teşekkürlerimi borc bilirim,Görüşmek Dileğiyle.
    Sevgilerimle; Gökhan
    gökhan hocam ilk önce geçmiş olsun sana kötü birşey demedim zaten ben sadece bi haber ulaştırıversen yeterliydi 1 ay yine belerim ben sorun değil ama haber gelmeyince meraklandım.. sen sorunlarını hallet bekler site sorun değil sağlıktan önmli değil ya.. tekrardan geçmiş olsun
  • 13-11-2008, 20:30:48
    #56
    geçmiş olsun gokhan Gokhan her Konuda yardımcı olacak bir arkadaştır Ayrıca
  • 13-11-2008, 21:05:19
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Konu 2. kere açılıyor, kime güveniyorsunuz acaba sizde hiç İŞ AHLAKI yok mu ?

    Tasarım benim emeğimdir, benden ÇALINMIŞTIR BU TASARIM tüm grafik isimleri ve sayfa kaynak kodları hep benim yazdığım kodlardır.

    Yazıklar olsun diyorum, sizin gibi emek hırsızlarına Allah gün yüzü göstermesin size, çalıp yaptığınız her iş çoluk çocuğunuzun rızkından kat kat çıkar inşallah.

    Yazıklar olsun size emek hırsızları

    Konuyu yönetime rapor ettim.
  • 13-11-2008, 21:08:39
    #58
    Seretan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu 2. kere açılıyor, kime güveniyorsunuz acaba sizde hiç İŞ AHLAKI yok mu ?
    Tasarım benim emeğimdir, benden ÇALINMIŞTIR BU TASARIM tüm grafik isimleri ve sayfa kaynak kodları hep benim yazdığım kodlardır.
    Yazıklar olsun diyorum, sizin gibi emek hırsızlarına Allah gün yüzü göstermesin size, çalıp yaptığınız her iş çoluk çocuğunuzun rızkından kat kat çıkar inşallah.
    Yazıklar olsun size emek hırsızları
    Konuyu yönetime rapor ettim.
    bu ne şimdi:S
    sen kimi sucluyorsun?
    kım neyin neyini çalmış bu gece siz alemmisiniz yoksa benmi bir alemim anlamıyorum
    kım neyin neyini çalmış konusmasını biliyorsan ortaya kanıt koy
    bende seni report ediyorum.
  • 13-11-2008, 21:20:06
    #59
    Üyeliği durduruldu
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ne şimdi:S
    sen kimi sucluyorsun?
    kım neyin neyini çalmış bu gece siz alemmisiniz yoksa benmi bir alemim anlamıyorum
    kım neyin neyini çalmış konusmasını biliyorsan ortaya kanıt koy
    bende seni report ediyorum.
    Buyrun bir kaç ispat ...

    Kullandığınız modul başlık grafiği
    [media]http://www.seviyorum.net/resim/turkuaz/modul-bir.jpg[/media]

    Bu da benim kullandığım grafik
    [media]http://www.sohbetik.net/images/gri/modul-bir.jpg[/media]



    Bir tane daha grafik
    [media]http://www.seviyorum.net/resim/tab-bg.jpg[/media]

    Bu da çaldığınız yerin grafiği
    [media]http://www.sohbetik.net/images/tab-bg.jpg[/media]


    Kaynak kodlarına gelirsek,
    ben yazdığım tüm yazılımlarda ve tasarım kodlamalarımda açıklama metni koyarım, bunları aldığınız gibi bırakmışsınız hiç kaldırmamışsınız

    Alıntı
    <!-- MANŞET HABERLERİ BAŞLANGICI -->



    <!-- MANLET HABERLERİ BİTİŞİ -->

    Buyrun buda bendeki kod

    Alıntı
    <!-- MANŞET HABERLERİ BAŞLANGICI -->



    <!-- MANLET HABERLERİ BİTİŞİ -->
    Aynısı direk alınmış, insan çalarken bunları düzenler

    Buyrun bunlarda CSS tagları

    <span class="ekart-baslik">
    <span class="video-baslik">
    
    <DIV id=wrapper1>
    <DIV id=wrapper2>
    <DIV id=wrapper3>
    <DIV class=clearfix id=wrapper4>
    <DIV class=sayfa><!-- üst başlangıcı -->
    <DIV class=ust>
    
    <DIV class=navbar>
    Bu kodların hepsi benim yazdığım kodlardır ve benim sitemden çalıntıdır. İki siteyide inceleyebilirsiniz.
  • 13-11-2008, 21:23:28
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca CSS ler bile aynı duruyor hiç kaldırmamışsınız

    http://www.seviyorum.net/css/stil_turkuaz.css

    buda bendeki CSS dosya uzantı yerleri bile aynı

    http://www.sohbetik.net/css/stil_turkuaz.css

    Kodlamalar hep aynıdır


    Bu da aktif olan diğer CSS dosyası
    Buyrun bu da benim sunucumdaki
    http://www.sohbetik.net/css/menu_turkuaz.css


    Daha başka neyin ispatını yapabilirim ki ? herşey çok açık ortada
  • 13-11-2008, 21:23:30
    #61
    sana sadece gülüyorum,
    demek bu butonları sadece senin sitede var öylemi alemsiniz ya kardeşim,
    iyi kımse kımsenin butonunu kullanmasın,
    dalgamı geciyorsun sen benimle.?
    bunların sana ait oldugunu kanıtla bana, kanıtlayamazsan konuşmayacaksın,
    birtek kod siz biliyorsunuz demi, bugün benim kabul günüm
    her tarafa konu acın
    bendeki script 2. versiyonu ayriyetten
    ve ilk versiyonunu forumda çok satmıştık.
  • 13-11-2008, 21:27:03
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Seretan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun bir kaç ispat ...

    Kullandığınız modul başlık grafiği
    http://www.seviyorum.net/resim/turkuaz/modul-bir.jpg

    Bu da benim kullandığım grafik
    http://www.sohbetik.net/images/gri/modul-bir.jpg



    Bir tane daha grafik
    http://www.seviyorum.net/resim/tab-bg.jpg

    Bu da çaldığınız yerin grafiği
    http://www.sohbetik.net/images/tab-bg.jpg


    Kaynak kodlarına gelirsek,
    ben yazdığım tüm yazılımlarda ve tasarım kodlamalarımda açıklama metni koyarım, bunları aldığınız gibi bırakmışsınız hiç kaldırmamışsınız



    Buyrun buda bendeki kod



    Aynısı direk alınmış, insan çalarken bunları düzenler

    Buyrun bunlarda CSS tagları

    <span class="ekart-baslik">
    <span class="video-baslik">
    
    <DIV id=wrapper1>
    <DIV id=wrapper2>
    <DIV id=wrapper3>
    <DIV class=clearfix id=wrapper4>
    <DIV class=sayfa><!-- üst başlangıcı -->
    <DIV class=ust>
    
    <DIV class=navbar>
    Bu kodların hepsi benim yazdığım kodlardır ve benim sitemden çalıntıdır. İki siteyide inceleyebilirsiniz.
    Seretan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca CSS ler bile aynı duruyor hiç kaldırmamışsınız

    http://www.seviyorum.net/css/stil_turkuaz.css

    buda bendeki CSS dosya uzantı yerleri bile aynı

    http://www.sohbetik.net/css/stil_turkuaz.css

    Kodlamalar hep aynıdır


    Bu da aktif olan diğer CSS dosyası
    Buyrun bu da benim sunucumdaki
    http://www.sohbetik.net/css/menu_turkuaz.css


    Daha başka neyin ispatını yapabilirim ki ? herşey çok açık ortada
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana sadece gülüyorum,
    demek bu butonları sadece senin sitede var öylemi alemsiniz ya kardeşim,
    iyi kımse kımsenin butonunu kullanmasın,
    dalgamı geciyorsun sen benimle.?
    bunların sana ait oldugunu kanıtla bana, kanıtlayamazsan konuşmayacaksın,
    birtek kod siz biliyorsunuz demi, bugün benim kabul günüm
    her tarafa konu acın
    bendeki script 2. versiyonu ayriyetten
    ve ilk versiyonunu forumda çok satmıştık.
    Yukarıda mesajlarımı oku, çok bilmiş şey seni....
    Çok biliyorsaydın oturup tasarım yapsaydın kendine.

    Yöneticilerin biran önce konuya müdahale etmesini rica ediyorum.
  • 13-11-2008, 21:30:30
    #63
    scriptin 1. versiyonunu almış kullanıyorsun ve burda gelip bana ben yazdım ben ettim diyorsun,
    sendeki scriptin benim olmadıgını nerden biliyorsun, ve buda son mesajım herkez biryerden konu acıyor yaf bugün kabul günümüzmü,
    iyice suyu cıktı he bizi çekemeyenler bir fırsat buldumu hemen her yere zıplıyorsunuz