Buyrun bir kaç ispat ...
Kullandığınız modul başlık grafiği
http://www.seviyorum.net/resim/turkuaz/modul-bir.jpg
Bu da benim kullandığım grafik
http://www.sohbetik.net/images/gri/modul-bir.jpg
Bir tane daha grafik
http://www.seviyorum.net/resim/tab-bg.jpg
Bu da çaldığınız yerin grafiği
http://www.sohbetik.net/images/tab-bg.jpg
Kaynak kodlarına gelirsek,
ben yazdığım tüm yazılımlarda ve tasarım kodlamalarımda açıklama metni koyarım, bunları aldığınız gibi bırakmışsınız hiç kaldırmamışsınız
Buyrun buda bendeki kod
Aynısı direk alınmış, insan çalarken bunları düzenler
Buyrun bunlarda CSS tagları
<span class="ekart-baslik">
<span class="video-baslik">
<DIV id=wrapper1>
<DIV id=wrapper2>
<DIV id=wrapper3>
<DIV class=clearfix id=wrapper4>
<DIV class=sayfa><!-- üst başlangıcı -->
<DIV class=ust>
<DIV class=navbar>
Bu kodların hepsi benim yazdığım kodlardır ve benim sitemden çalıntıdır. İki siteyide inceleyebilirsiniz.
sana sadece gülüyorum,
demek bu butonları sadece senin sitede var öylemi

alemsiniz ya kardeşim,
iyi kımse kımsenin butonunu kullanmasın,
dalgamı geciyorsun sen benimle.?
bunların sana ait oldugunu kanıtla bana, kanıtlayamazsan konuşmayacaksın,
birtek kod siz biliyorsunuz demi, bugün benim kabul günüm

her tarafa konu acın
bendeki script 2. versiyonu ayriyetten
ve ilk versiyonunu forumda çok satmıştık.
Yukarıda mesajlarımı oku, çok bilmiş şey seni....
Çok biliyorsaydın oturup tasarım yapsaydın kendine.
Yöneticilerin biran önce konuya müdahale etmesini rica ediyorum.