scriptin 1. versiyonunu almış kullanıyorsun ve burda gelip bana ben yazdım ben ettim diyorsun,
sendeki scriptin benim olmadıgını nerden biliyorsun, ve buda son mesajım herkez biryerden konu acıyor yaf bugün kabul günümüzmü,
iyice suyu cıktı he bizi çekemeyenler bir fırsat buldumu hemen her yere zıplıyorsunuz