aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,
kusura bakmayın 3-4 gündür yoktum, annemiz hastaydı o yüzden hastanede kaldımdı o telaş içinde kimseye haber veremediğim için özürlerimi iletirim,
kimsenin parasını alıp ilgilenmemezlik yapmadım bu zamana kadar bu forumda,kimsede sağolsun hakkımda hiç kötü laf etmedi ALLAH'a şükürler olsun,ama bazen sorunlar olabiliyor sizleride haklı görüyorum,bu gece sorun cıkan botlarınızı ve gereken sorunları halledip size teslim edeceğim,
tekrardan kusura bakmayın,bu forumda 3-4 script için kendimi zaten küçük düşürmek istemem ki, zaten r10 ekmek yediğimiz biryerdir, anlayışınız için teşekkürlerimi borc bilirim,Görüşmek Dileğiyle.
Sevgilerimle; Gökhan
gökhan hocam ilk önce geçmiş olsun sana kötü birşey demedim zaten ben sadece bi haber ulaştırıversen yeterliydi 1 ay yine belerim ben sorun değil ama haber gelmeyince meraklandım.. sen sorunlarını hallet bekler site sorun değil sağlıktan önmli değil ya.. tekrardan geçmiş olsun