• 27-10-2008, 01:30:10
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yeni bot eklemesi imkanı var mı
    botlar da problem çıktığında her hangi bir şekilde düzenleme ya da düzeltme süresi nedir
    botlar sayfa yönetiminden ayarlanabilir şekildemidir?
    botlar rss üzerinden mi yoksa site üzerinden mi çalışıyor (her sayfayı tekrar tekrar tarayarak bw sorunu yaratırmı?)
    siteye çekilen oyunlar resimler ve videolar servere mi kayıt ediliyor
    ayrıca sanırım sohbet sayfasında sorun var bi bakarsanız sevinirim
    kodlar açık olarak mı verilecek
    sayfa düzenini değiştirmek istersek ya da stili ek olarak ne kadarlık ücret talep ediyorsunuz
  • 27-10-2008, 01:34:47
    #20
    Davay davay 🌹
    Aristotlee ile script konusunda çok görüştük gerçekten script'i çok sağlam bir şekilde yaptı
    bende almak istiyorum ama mali krizden dolayı şuan ertelemek zorunda kaldım...

    Kendisi script konusunda herkeze teknik destek konusunda sıkıntı çıkarmayacağına bende temina verebilirim...
  • 27-10-2008, 09:19:56
    #21
    sempatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni bot eklemesi imkanı var mı
    botlar da problem çıktığında her hangi bir şekilde düzenleme ya da düzeltme süresi nedir
    botlar sayfa yönetiminden ayarlanabilir şekildemidir?
    botlar rss üzerinden mi yoksa site üzerinden mi çalışıyor (her sayfayı tekrar tekrar tarayarak bw sorunu yaratırmı?)
    siteye çekilen oyunlar resimler ve videolar servere mi kayıt ediliyor
    ayrıca sanırım sohbet sayfasında sorun var bi bakarsanız sevinirim
    kodlar açık olarak mı verilecek
    sayfa düzenini değiştirmek istersek ya da stili ek olarak ne kadarlık ücret talep ediyorsunuz
    yeni bot ekleme imkanı bu botu bizmi yazıcaz sizmi,
    botlarda benden kaynaklanan problem cıktıgında tabi düzenleme yapıcam,
    bütün işleyiş admin panelinden yapılabiliniyor
    bw sorunu yaratmayacaktır,
    cekilen oyunlar resimler videolar vs servere kaydetmiyor,yani videonun flv sini alıyor ekliyor sitese oyunların Linkini filan bu sayede hem yer hemde bw harcamıyor,tek domainde çalışıcak şekilde lisanslı bir şekilde veriyorum,
    belirttiğiniz düzenlemeye göre birşey diyebilirim,fazlada birşey tutmaz zaten,


    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aristotlee ile script konusunda çok görüştük gerçekten script'i çok sağlam bir şekilde yaptı
    bende almak istiyorum ama mali krizden dolayı şuan ertelemek zorunda kaldım...
    Kendisi script konusunda herkeze teknik destek konusunda sıkıntı çıkarmayacağına bende temina verebilirim...
    teşekkürler altın nesil
  • 29-10-2008, 18:53:11
    #22
    Aldım, alışveriş yapıldı.
    Gayet hoş tasarımı falan. Çok işime yarayacak.
  • 29-10-2008, 19:02:11
    #23
    Toplamda kaç kişiye satılacak ve hemen alı nedir scriptin?
  • 29-10-2008, 19:03:19
    #24
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplamda kaç kişiye satılacak ve hemen alı nedir scriptin?
    Scripti 400 YTL ye satıyoruz, Toplam max 6-7 Kişiye Satılıcaktır.

    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım, alışveriş yapıldı.
    Gayet hoş tasarımı falan. Çok işime yarayacak.
    Güle güle kullanın teşekkürler,
  • 29-10-2008, 19:55:25
    #25
    Scripti Alacaklardan Biride Benim Güzel KullanışLı Başlıktada Olduğu gibi ProfesyoneL İyi SatışLar Paşa...!
  • 29-10-2008, 23:34:52
    #26
    Tebrikler gayet guzel script.Ögrencı olmasaydık almaya calısırdım
  • 29-10-2008, 23:48:12
    #27
    hakketen çok kullanışlı, içerik seo durumda güzel her arattıgım yazı googlede çıktı alırsanız sie kalan sağlam backlinkler sağlamak gerisi hazır