• 30-10-2008, 04:53:56
    #37
    Lisansı neye göre yaptığını sorabilir miyim? Kodları mı gizledin n'aptın?
  • 30-10-2008, 13:23:36
    #38
    Asi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel script hayırlı satışlar.
    Teşekkürler Asi

    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel script. Üst menüde css tabanlı bişeyler yapılsaydı daha mı iyi olurdu acaba
    zaten ana sayfanın her yeri css oraya gerek duymadık

    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten hoş scriptmiş ilerde banada lazım olcak bunlardan bi tane hayırlı satışlar hocam
    Teşekkürler Sana ayırdım zaten birtane
  • 30-10-2008, 15:17:32
    #39
    Üyeliği durduruldu
    eksi rep verene söylüyorum ağzımı bozduracak şimdi... her konunun altınakeşke php lsaydı yazanlara laf söyledim diye eksi rep yedim nese hayırlı satışlar..
  • 31-10-2008, 01:26:27
    #40
    CeLaNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp olması sorun olur mu alamıyorum herkes almış başını keşke php olsaydı lafını diyip duruyor profesyonel bir iş yapılacaksa asp olmalı zaten..
    -rep ben vermedim ama şu da bir gerçek ki profesyonel scriptler forumlardan beğenilip satın alınmaz. Profesyonel scriptler de asp değil java tabanlı tercih edilir. .net ve asp de kaynak kod bulma sıkıntısı yaşarsınız ve çalıştıracağınız elemanların saat ücreti de fazladır. Bu site webmaster sitesi olsa da Türkiye deki webmasterların büyük bölümü amatör ya da yarı profesyonel.
    Ben bu scripti çok beğenmeme rağmen profesyonel bir bakış açısı ile asp ya da .net tabanlı bir projenin php mysql tabanlı bir projeden daha fazla maliyet çıkaracağını bildiğim için php diye sormuştum.

    asp php open source tartışması başlatmak istemem ama insanlar buralarda dileklerini dile getirmeliler ki başkaları da projelerini bu doğrultuda hazırlayabilsin ve daha iyi para kazansın. Bu projenin benzerini aynı fiyata php mysql ile satan arkadaş olursa ben alıcıyım

    saygılarımla
  • 31-10-2008, 04:20:38
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    script alındı..
    teşekkürler güzel kardeşim..
    hayırlı olur inşallah

    selamlar
    bulent
  • 31-10-2008, 04:21:38
    #42
    bulent33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    script alındı..
    teşekkürler güzel kardeşim..
    hayırlı olur inşallah
    selamlar
    bulent
    güle güle kullanın inşallah hayırlı olur.
    bende teşekkür ederim.
  • 31-10-2008, 08:49:24
    #43
    Üyeliği durduruldu
    merhaba,

    satın alan arkadaşlar sitelerini yayınlayabilirler mi? ben siteyi açmakta zorluk çekiyorum. Bunu anlamak için alan arkadaşların sitelerini de görürsek iyi olur...
  • 31-10-2008, 09:53:31
    #44
    Hocam css ler açıkmı editlenebiliyormu font boyutları biraz büyütülebilirmi sohbet bölümü demoda eror veriyor.Hayırlı satışlar dilerim
  • 31-10-2008, 16:13:26
    #45
    Üyeliği durduruldu
    www.e-kokteyl.com başka bir demo..