güzel script hayırlı satışlar.
Teşekkürler Asi
güzel script. Üst menüde css tabanlı bişeyler yapılsaydı daha mı iyi olurdu acaba
zaten ana sayfanın her yeri css oraya gerek duymadık
Gerçekten hoş scriptmiş ilerde banada lazım olcak bunlardan bi tane

hayırlı satışlar hocam
Teşekkürler Sana ayırdım zaten birtane