Asi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel script hayırlı satışlar.
Teşekkürler Asi

patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel script. Üst menüde css tabanlı bişeyler yapılsaydı daha mı iyi olurdu acaba
zaten ana sayfanın her yeri css oraya gerek duymadık

slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten hoş scriptmiş ilerde banada lazım olcak bunlardan bi tane hayırlı satışlar hocam
Teşekkürler Sana ayırdım zaten birtane