Konu 2. kere açılıyor, kime güveniyorsunuz acaba sizde hiç İŞ AHLAKI yok mu ?
Tasarım benim emeğimdir, benden ÇALINMIŞTIR BU TASARIM tüm grafik isimleri ve sayfa kaynak kodları hep benim yazdığım kodlardır.
Yazıklar olsun diyorum, sizin gibi emek hırsızlarına Allah gün yüzü göstermesin size, çalıp yaptığınız her iş çoluk çocuğunuzun rızkından kat kat çıkar inşallah.
Yazıklar olsun size emek hırsızları
Konuyu yönetime rapor ettim.
bu ne şimdi:S
sen kimi sucluyorsun?
kım neyin neyini çalmış bu gece siz alemmisiniz yoksa benmi bir alemim anlamıyorum

kım neyin neyini çalmış konusmasını biliyorsan ortaya kanıt koy
bende seni report ediyorum.