Konu 2. kere açılıyor, kime güveniyorsunuz acaba sizde hiç İŞ AHLAKI yok mu ?

Tasarım benim emeğimdir, benden ÇALINMIŞTIR BU TASARIM tüm grafik isimleri ve sayfa kaynak kodları hep benim yazdığım kodlardır.

Yazıklar olsun diyorum, sizin gibi emek hırsızlarına Allah gün yüzü göstermesin size, çalıp yaptığınız her iş çoluk çocuğunuzun rızkından kat kat çıkar inşallah.

Yazıklar olsun size emek hırsızları

Konuyu yönetime rapor ettim.